• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fagforeningspamper.

storg

ScanFlyer Gold
Medlem
Etter å ha sett sas pilotene sine ledere tidligere, og igår våre venneri gammle sas kabin så lurer jeg på hvofor de blir gjenvalgt hele tiden. SASBraathens ledelsene klarer å fremstå mye bedre og klarere i media. Mens fagforenings representantene sitter på et standpunkt og bevegere seg ikke. Hvis det er så ille som de vil ha det til, er det ikke noe problem å bli hørt. Men vi tror ikke på dem. Vi tror på noe som ligger i mellom ledelsen og fagforeninga. Og for vær dag så tror vi mer og mer på ledelsen fordi de er de enste som fremstår troverdig i media.

Replying to Topic 'Fagforeningspamper.'

Originally posted by storg

Etter å ha sett sas pilotene sine ledere tidligere, og igår våre venneri gammle sas kabin så lurer jeg på hvofor de blir gjenvalgt hele tiden. SASBraathens ledelsene klarer å fremstå mye bedre og klarere i media. Mens fagforenings representantene sitter på et standpunkt og bevegere seg ikke. Hvis det er så ille som de vil ha det til, er det ikke noe problem å bli hørt. Men vi tror ikke på dem. Vi tror på noe som ligger i mellom ledelsen og fagforeninga. Og for vær dag så tror vi mer og mer på ledelsen fordi de er de enste som fremstår troverdig i media.

Slik SAS cabin fremstår nå nøler jeg ikke med å betegne det illojalitet. I sin egen griskhet skyver de pax bort fra SAS og begrenser SBU vekstmuligheter, hvilket kan bety tap av mange arbeidsplasser. Dette er meget illojalt overfor både arbeids giver, pax og ansatte i SBU. Jeg forventer at ansatte bidrar positivt til å øke egen arbeidsgivers markeds andel. Det er min holdning til egen arbeids plass. Kommer jeg på andre tanker vet jeg at tiden er inne til å finne på noe nytt å gjøre.

John Lyng gjorde en SÆRDELES dårlig figur under NRK-debatten i går. hadde jeg vært SK C/A hadde jeg vridd meg i stolen i skam! ref en anne tråd, er det fort gjort å kreve ledelsens avgang når det skjærer seg, men ingen i faaaaaagforeninga skal gå??

Helt enig med CK om at John Lyng gjorde en meget dårlig figur. Han satt der som en liten drittunge som ikke fikk det som han ville. Det var godt å se Hegnar sette han på plass. Synes lederen i SBK gjorde en god figur som ikke hisset seg opp over de spydige komentarene som kom fra NKF sin leder.

Back