"Få raskt et gullkort"

Re: "Få raskt et gullkort"

Så blev de første point brugt på en tur til Chicago i marts. Har/havde 63.000 point der udløber, der var guldtilbud derover fra Norden til 45.000 og sølle 283kr i afgifter. Så må vi jo se om der ikke kommer noget i december, man kunne slå til på også...

Får man ikke noe brev med "velkommen" og litt info om fordeler/dedikert gull epost osv engang?? :-)

Etter at jeg hadde rekvalifisert tidligere i år, fikk jeg EBG-kort sammen med SAS smart-pass, selv om jeg har kombinert EB/Dinerskort. Jeg har dog ikke fått dette tidligere, så mulig det er endret praksis?!

Må isåfall ha vært en glipp. Rekvalifiserte i begynnelsen av september og fikk kun tilsendt nytt MC og Amex, og slik har det også vært tidligere.

Ingen gullkort enda... SAS chat sa jeg var med i kampanjen da jeg spurte. Dette har jeg også screenshot av. Jaja ordner seg nok for snille barn. Håper jeg slipper å ta dette med SAS chat.

Ingen gullkort enda... SAS chat sa jeg var med i kampanjen da jeg spurte. Dette har jeg også screenshot av. Jaja ordner seg nok for snille barn. Håper jeg slipper å ta dette med SAS chat.

Slapp av, dukker plutselig opp.
De sa tidligere at pga et betydelig antall personer som skal oppgraderes status på ville prosessen ta en del lengre tid.
Har du ikke fått statusen i slutten mnd er du nok ikke med på kampanjen allikevel og må nøye deg med Basic ;) ;)

De må tydeligvis har kjørt en runde i systemet for både en kollega og jeg som hadde siste tur 31 okt fikk begge status nå i kveld.

Og med 85k på statuskontoen i inneværende periode ser jeg frem til et diamond nivå på 100k som jo absolutt er innenfor rekkevidde nå med 9,5 måned igjen av opptjeningsperioden.....

Bring it on.....

Samme her...siste tur 31/10, og idag var gullet i boks. Som kampanjen opprinnelig sa; gullkort kommer 14 dager etter at kampanjeperioden er over. Alltid godt å se at ting funker.

Ser ikke ut til å funke for alle.
Jeg var så uheldig at returen fra NCE 17.10 ble kansellert og ble ombooket via BRU.
Dette ser ut til å ha ført til rusk i systemet, til tross for diverse mailer og telefoner.
Jeg hadde siste tur 26.10. og ser at flere her som hadde siste tur samme dato allerede er oppgradert.

Last edited:

Der kom SAS Smart Pass i posten. Jeg likte den søte blandingen av norsk og svensk... ;) "Ditt EuroBonuskort kommer i ett separat utskick". Men jeg har nå uansett et papir på at jeg er en av SAS sine viktigste kunder. :)

Jeg fikk bagtags på Mandag (Bestilte med en gang jeg fikk status). Enda ingen gullkort eller smart pass i posten :(

Bestilte du selv eller kom det automatisk?

Kom automatisk (det er vel ca 10 dager siden jeg ble oppgradert, om jeg husker rett). Bag tags kom med Dinerskortet 2-3 dager etter oppgraderingen. Venter forøvrig fortsatt på AMEX-kortet.

Da har det gått mer en 14 dager etter at kampanjen ble avsluttet og oppgraderingen burde være utført, men jeg venter fremdeles. Det kan ha noe med den kanselerte returen fra NCE og påfølgende ombooking.
Er det andre her som ennå ikke har fått uttelling?

Da har det gått mer en 14 dager etter at kampanjen ble avsluttet og oppgraderingen burde være utført, men jeg venter fremdeles. Det kan ha noe med den kanselerte returen fra NCE og påfølgende ombooking.
Er det andre her som ennå ikke har fått uttelling?

Det har det helt sikkert! Du skal nok få slite litt med å få noen til å forstå problemet ditt ser jeg for meg, men stå på!!

Selv fikk jeg nytt Diners gullkort i posten i går. Utløpsdato november 2015. Det fikk ned pulsen et hakk ja. Puhhhhh

Da mangler bare smart pass og SAS Mastercard i gullfargen også.

Slik.. Postet her av en annen bruker før, men klarte ikke å finne innlegget :-/

e7yjujy6.jpg

Back