Re: "Få raskt et gullkort"
Her ville jeg slått hard tilbake med faktiske fakta. Når du registrerte deg for kampanjen kom følgende bekreftelse opp:
"Vi har registrert din påmelding til Gullkort-kampanjen. For å få glede av fordelene som Gull-medlem fremover, skal du bare bestille og foreta to tur/retur reiser i SAS Plus mellem Norden* og Europa med SAS i perioden 30. september – 31. oktober 2013. Etter at du har foretatt dine to reiser blir Gullkortet sendt til deg i løpet av ca. 14 dager, hvis alle krav i kampanjen er oppfylt. "
Står i klartekst at ca 14 dager etter gjennomført reise har man kortet. Send en mld til gullmailen + customer relations så ordner det seg nok
Selv om jeg vet at chat'en ikke alltid er veldig oppdatere gjorde jeg likevel et forsøk i dag siden jeg nå har gjennomført mine to t/r-reiser og skal ut på ny SAS tur til uka..
Her er samtalen:
Du skrev: Jeg har nettopp gjennomført to T/R reiser fra Norge til Frankrike i SAS Plus i "Fast Track to Gold"-kampanjen
Du skrev: Er det mulig å få aktivert gullstatusen med en gang? Skal reise med SAS allerede på mandag igjen..
Saksbehandler: Man måste resa på resan och man blir uppgraderingad efter kampanjen är avslutad.
Du skrev: Ja reisene har jeg allerede gjennomført
Du skrev: Hva er det jeg må vente på mener du?
Saksbehandler: ca 14 nov
Du skrev: 14. november?!?
Du skrev: Hvorfor i alle dager må jeg vente 1 mnd på dette? Det står det jo ingenting om noen steder?
Du skrev: "Book and fly two SAS Plus round-trips with SAS to/from Europe to the Nordic countries between September 30th and October 31st – and get your Gold Card. "
Saksbehandler: 14 dagar efter att kampanjen har avslutas
Du skrev: Hvorfor står det ingenting om dette i kampanjen? Står jo kun at man må gjennomføre to turer "and get your Gold Card"..
Saksbehandler: Det är den informationen jag fått.
Du skrev: Så dette er "offisielt" at det vil skje ca. 14 november?
Saksbehandler: Ja det ska vara det.
Du skrev: OK.. Så det er altså ingen mulighet å få dette tidligere?
Saksbehandler: Nej.
Du skrev: OK
Om dette stemmer er det ikke 10-12 dager, men ca. 1 mnd som gjelder for mitt vedkommende.. Håper at "Saksbehandleren" tar feil..
Her ville jeg slått hard tilbake med faktiske fakta. Når du registrerte deg for kampanjen kom følgende bekreftelse opp:
"Vi har registrert din påmelding til Gullkort-kampanjen. For å få glede av fordelene som Gull-medlem fremover, skal du bare bestille og foreta to tur/retur reiser i SAS Plus mellem Norden* og Europa med SAS i perioden 30. september – 31. oktober 2013. Etter at du har foretatt dine to reiser blir Gullkortet sendt til deg i løpet av ca. 14 dager, hvis alle krav i kampanjen er oppfylt. "
Står i klartekst at ca 14 dager etter gjennomført reise har man kortet. Send en mld til gullmailen + customer relations så ordner det seg nok