Chat'en til SAS opplyste at nytt kort kommer ca 10-14 dager etter fullført "challenge". Så kan jo det tolkes som man vil... For min del betyr det lite siden jeg har siste flight 29.10 og kampanjeperiodens siste dag er 31.10.
Lidt OT:
Hvis man ikke har fået nyt kort, hvad gør man så for at drage nytte at *A Gold fordelene i den mellemliggende periode. Jeg har sidste flight 21OCT og tager til USA 30OCT. Synes jeg en gang har læst at man kan få EB til at sende en mail/brev el.lign der dokumenterer EBG status, så man kan bruge lounge og få fri bagage hos *A?
Nogle der har erfaringer med det?
Jeg har en booking hos UA. Skal jeg kontakte dem for at opdatere min status til EBG for at slippe for deres bagagegebyr eller sker det automatisk?
Hvor lang tid bruker poeng på å ramle inn på konto som regel?
Hvor lang tid bruker poeng på å ramle inn på konto som regel?
Svaret fra SAS er at open-jaw ikke er tillatt.Tur/retur mellom Norden-Europa betyr vel at open-jaw er tillatt, så lenge begge flighter er Norden-Europa/Europa-Norden?
Svaret fra SAS er at open-jaw ikke er tillatt.
Vil det også si at OSL-NCE-CPH heller ikke er tillatt?
SAS svarte: "Det får inte vara open jaw, utan det måste vara mellan samma städer."Vil det også si at OSL-NCE-CPH heller ikke er tillatt?
Men skal du ikke videre til KRS da? Så turen din er jo utreise fra KRS til NCE via OSL og hjem fra NCE til KRS via CPH. Start og sluttstrek er jo samme plassen.
SAS svarte: "Det får inte vara open jaw, utan det måste vara mellan samma städer."
Det kan tolkes på flere måter. Ville nok dobbeltsjekket med SAS for å være sikker.
SAS svarte: "Det får inte vara open jaw, utan det måste vara mellan samma städer."
Det kan tolkes på flere måter. Ville nok dobbeltsjekket med SAS for å være sikker.
Jeg spurte om følgende routing: BGO-CPH-PRG / PRG-ARNOpen jaw er vel egentlig definert som å reise ut til en destinasjon og reise hjem fra en annen?
Eller hur?
"Åpningen" kan enten være ved begynnelsen eller slutten. Både A-B//C-A og A-B//B-C er regnet som open-jaw, uavhengig av eventuelle connections underveis.Open jaw er vel egentlig definert som å reise ut til en destinasjon og reise hjem fra en annen?
Eller hur?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.