"Få raskt et gullkort"

"Få raskt et gullkort"

Vil SAS oppdatere kontoer fortløpende eller vente til en stund etter at kampanjen er ferdig før ting oppdateres? Noen som vet?

Re: "Få raskt et gullkort"

Vi har vel en forumist som tar tur nr 2 imorgen så da får vi høre med GinTonic hva som skjer.

Chat'en til SAS opplyste at nytt kort kommer ca 10-14 dager etter fullført "challenge". Så kan jo det tolkes som man vil... For min del betyr det lite siden jeg har siste flight 29.10 og kampanjeperiodens siste dag er 31.10.

Chat'en til SAS opplyste at nytt kort kommer ca 10-14 dager etter fullført "challenge". Så kan jo det tolkes som man vil... For min del betyr det lite siden jeg har siste flight 29.10 og kampanjeperiodens siste dag er 31.10.

Lidt OT:

Hvis man ikke har fået nyt kort, hvad gør man så for at drage nytte at *A Gold fordelene i den mellemliggende periode. Jeg har sidste flight 21OCT og tager til USA 30OCT. Synes jeg en gang har læst at man kan få EB til at sende en mail/brev el.lign der dokumenterer EBG status, så man kan bruge lounge og få fri bagage hos *A?

Nogle der har erfaringer med det?

Jeg har en booking hos UA. Skal jeg kontakte dem for at opdatere min status til EBG for at slippe for deres bagagegebyr eller sker det automatisk?

Lidt OT:

Hvis man ikke har fået nyt kort, hvad gør man så for at drage nytte at *A Gold fordelene i den mellemliggende periode. Jeg har sidste flight 21OCT og tager til USA 30OCT. Synes jeg en gang har læst at man kan få EB til at sende en mail/brev el.lign der dokumenterer EBG status, så man kan bruge lounge og få fri bagage hos *A?

Nogle der har erfaringer med det?

Jeg har en booking hos UA. Skal jeg kontakte dem for at opdatere min status til EBG for at slippe for deres bagagegebyr eller sker det automatisk?

Din status på internettsiden hos Eurobonus "mine sider" vil nok bli oppdatert før du får kortet i posten. Print ut siden som viser at du er gull og ta med. Vil nok hjelpe det!

Det SKAL vises på boardingkortet, men det skader sikkert ikke med en utskrift hvis UA-dragene har en dårlig dag ...

Hvor lang tid bruker poeng på å ramle inn på konto som regel?

I dag fikk jeg poeng for turen jeg gjorde på mandag.
Ellers har det vel gått fra 2 til 5 dager når det er SAS flight. Noe lenger hvis det er andre StarA selskaper.

Enig, ganske random når de kommer på konto. Alt fra 2-7 dager har jeg opplevd.

Vil det også si at OSL-NCE-CPH heller ikke er tillatt?

Men skal du ikke videre til KRS da? Så turen din er jo utreise fra KRS til NCE via OSL og hjem fra NCE til KRS via CPH. Start og sluttstrek er jo samme plassen.

Vil det også si at OSL-NCE-CPH heller ikke er tillatt?
SAS svarte: "Det får inte vara open jaw, utan det måste vara mellan samma städer."

Det kan tolkes på flere måter. Ville nok dobbeltsjekket med SAS for å være sikker.

Men skal du ikke videre til KRS da? Så turen din er jo utreise fra KRS til NCE via OSL og hjem fra NCE til KRS via CPH. Start og sluttstrek er jo samme plassen.

SAS svarte: "Det får inte vara open jaw, utan det måste vara mellan samma städer."

Det kan tolkes på flere måter. Ville nok dobbeltsjekket med SAS for å være sikker.

Jo, KRS-OSL-NCE-CPH-KRS
Kan vel ikke kalles open jaw det vel?
Godt grunnlag for en krangel fra min side iallefall!!:o

Open jaw er vel egentlig definert som å reise ut til en destinasjon og reise hjem fra en annen?

Eller hur?

Open jaw er vel egentlig definert som å reise ut til en destinasjon og reise hjem fra en annen?

Eller hur?
Jeg spurte om følgende routing: BGO-CPH-PRG / PRG-ARN

Var ikke godkjent som tur/retur.

Eller hur?
"Åpningen" kan enten være ved begynnelsen eller slutten. Både A-B//C-A og A-B//B-C er regnet som open-jaw, uavhengig av eventuelle connections underveis.

Back