Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Her er det bare å hive seg rundt for de som vil ha EBG.
http://www.flysas.com/en/SAS-Global/Generic-Pages/EuroBonus/1NEUR/
Du må registrere deg senest i dag og fly i løpet av oktober. Synd at jeg ikke visste om denne dealen før jeg gikk for A3*G.![]()
Ditto! Greide å overse dette og holder på å henge meg sjæl i dette øyeblikk :/
Hei!
Forsøkte meg å spørre på SAS Chat om jeg var påmeldt, men fikk beskjed om å ringe SAS Reisesenter på telefon 05400. Der kunne en hyggelig type meddele at jeg var påmeldt kampanjen. Jeg informerte videre om at jeg ikke meldte meg på før i dag, en dag for sent, men han bekreftet nok en gang at jeg var registrert i systemet og deltok på lik linje med alle andre.
Hva er for øvrig de billigste alternativene folk har kommet opp med her?
Kan jeg booke en egen T/R OSL-CPH og en egen T/R CPH-CDG f. eks, så for å få gullkort ut av dette?
Har dere som har booket t/r med samme fly, booket to enveis billetter?
Får ikke til å booke t/r på mange destinasjoner, pga at turnaround tiden er mindre enn minimum connecting time.
På OSL-PRG var det ikke noe problem å få t/r med 40 minutter connection time. Jeg har en t/r-billett til PRG.
Om reisen var bestilt før kampanjen begynte, skal den ikke telle med i følge reglene, heller ikke som en halv t/r.Jeg skal reise OSL - CPH - WAW i okt, men returen er ikke før i sent nov. Vil utreisen telle dersom den er i Pluss, slik at jeg bare vil trenge en t/r til?
All you need to do is sign up by October 6th and book and fly between September 30th and October 31st, 2013.*
Spørsmål: Er det antall (4) segmenter som telles, eller er det antall 2 t/r bookinger?
Jeg skal reise OSL - CPH - WAW i okt, men returen er ikke før i sent nov. Vil utreisen telle dersom den er i Pluss, slik at jeg bare vil trenge en t/r til?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.