Blir ikke helt klok på dette. Om jeg har opptjeningsperiode fra 1. april til 31. mars, vil jeg da oppnå gull frem til 31. mars 2015?
Her er det bare å hive seg rundt for de som vil ha EBG.Kan lønne seg å turen hit for de som ikke var targeted... http://www.businessclass.se/forum/s...-saekra-eurobonus-guld-kampanjlaenk-foer.html non targeted versjon av kampanjen tilgjengelig for bc.se lesere
Blir ikke helt klok på dette. Om jeg har opptjeningsperiode fra 1. april til 31. mars, vil jeg da oppnå gull frem til 31. mars 2015?
Dato og gyldighet på ditt gull-kort vil være 30. juni 2015 (3 mnd etter opptjeningsperiode).
Kort spørsmål. Denne utreisen og returen kan gjøres på en kveld i plus til 2058,-, men det 40 minutter mellom ankomst og avgang (sikker samme flyet som går i retur). Er det praktisk gjennomførbart?
19:15 - 21:10 1:55 OSL - PRG
SK4769 Oslo - Praha (Terminal 2)
Flys av: Scandinavian Airlines Flytype: Boeing 737-700
21:50 - 23:45 1:55 PRG - OSL
SK4768 Praha (Terminal 2) - Oslo
Flys av: Scandinavian Airlines Flytype: Boeing 737-700
Jeg har booket samme rute for tirsdag. Anser det ikke som noe problem i det hele tatt. Schengen-Schengen transfer er ny sikkerhetskontroll og passkontroll, og du kommer jo tross alt med samme fly som skal tilbake![]()
Slik jeg har forstått det så er det IKKE pass og sikkerhetskontroll på en slik turn. Jeg reiser SK4769 OSL-PRG og SK4768 PRG-OSL på tirsdag![]()
Slik jeg har forstått det så er det IKKE pass og sikkerhetskontroll på en slik turn. Jeg reiser SK4769 OSL-PRG og SK4768 PRG-OSL på tirsdag![]()
Så om jeg forstår dette rett så vil jeg med opptjeningsperiode fra juni, om jeg deltar i denne kampanjen, få gullkort ut september 2015?
Ja, slik jeg forstår det.
3 mnd etter 1. juni blir vel 30. august.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.