"Få raskt et gullkort"

Re: "Få raskt et gullkort"

Blir ikke helt klok på dette. Om jeg har opptjeningsperiode fra 1. april til 31. mars, vil jeg da oppnå gull frem til 31. mars 2015?

Blir ikke helt klok på dette. Om jeg har opptjeningsperiode fra 1. april til 31. mars, vil jeg da oppnå gull frem til 31. mars 2015?

Dato og gyldighet på ditt gull-kort vil være 30. juni 2015 (3 mnd etter opptjeningsperiode).

Kan lønne seg å turen hit for de som ikke var targeted... http://www.businessclass.se/forum/s...-saekra-eurobonus-guld-kampanjlaenk-foer.html non targeted versjon av kampanjen tilgjengelig for bc.se lesere
Her er det bare å hive seg rundt for de som vil ha EBG.

http://www.flysas.com/en/SAS-Global/Generic-Pages/EuroBonus/1NEUR/

Du må registrere deg senest i dag og fly i løpet av oktober. Synd at jeg ikke visste om denne dealen før jeg gikk for A3*G. ;)

Utenom den bekreftelsessiden du kommer til etter at du har registrert deg, har dere fått noen annen bekreftelse på at dere er registrert? Tenker da på mail eller noe annet inne på eurobonussidene..

"Få raskt et gullkort"

Dette skulle jeg også gjerne visst. Jeg har opptjeningsperiode fra aug-juli. Vil jeg med dette tilbudet få Gullkort fra ca. November 2013 til Juli 2015 (+ evt. 3 mnd).. ??!?!

Dato og gyldighet på ditt gull-kort vil være 30. juni 2015 (3 mnd etter opptjeningsperiode).

Så om jeg forstår dette rett så vil jeg med opptjeningsperiode fra juni, om jeg deltar i denne kampanjen, få gullkort ut september 2015?

Kort spørsmål. Denne utreisen og returen kan gjøres på en kveld i plus til 2058,-, men det 40 minutter mellom ankomst og avgang (sikker samme flyet som går i retur). Er det praktisk gjennomførbart?

19:15 - 21:10 1:55 OSL - PRG
SK4769 Oslo - Praha (Terminal 2)
Flys av: Scandinavian Airlines Flytype: Boeing 737-700

21:50 - 23:45 1:55 PRG - OSL
SK4768 Praha (Terminal 2) - Oslo
Flys av: Scandinavian Airlines Flytype: Boeing 737-700

Fikk du noe svar på denne? Jeg er nysgjerrig på det samme.

Jeg har booket samme rute for tirsdag. Anser det ikke som noe problem i det hele tatt. Schengen-Schengen transfer er ny sikkerhetskontroll og passkontroll, og du kommer jo tross alt med samme fly som skal tilbake ;)

Jeg har booket samme rute for tirsdag. Anser det ikke som noe problem i det hele tatt. Schengen-Schengen transfer er ny sikkerhetskontroll og passkontroll, og du kommer jo tross alt med samme fly som skal tilbake ;)

Er det ny sikkerhetskontroll og passkontroll på denne reisen, eller mangler det en "ikke" i setningen?

PRG som virker å være billigst? Finne dog ingen direkteruter, kun via ARN. Hvilke datoer ser folk på?

Slik jeg har forstått det så er det IKKE pass og sikkerhetskontroll på en slik turn. Jeg reiser SK4769 OSL-PRG og SK4768 PRG-OSL på tirsdag :)

Slik jeg har forstått det så er det IKKE pass og sikkerhetskontroll på en slik turn. Jeg reiser SK4769 OSL-PRG og SK4768 PRG-OSL på tirsdag :)

Da reiser du mao ut kl 1115 og retur kl 1350...? Jeg er også på den flighten (hvis det nå ikke skjer noen endringer)...:D

Jeg er imidlertid litt forvirret, for en annen post like over her snakker om SK4769 med avgang OSL kl 19.15, og retur kl 21.50 med SK4768. På min bekreftelse står det SK4768 med avgang 11.15, og SK4768 retur kl 13.50 (tirs 08.10).

Edit: Ser at SK4769/4768 går på kvelden iallefall på torsdagene.

Last edited:

Cgv4c0X.png

Så om jeg forstår dette rett så vil jeg med opptjeningsperiode fra juni, om jeg deltar i denne kampanjen, få gullkort ut september 2015?

Ja, slik jeg forstår det.
3 mnd etter 1. juni blir vel 30. august.

Ja, slik jeg forstår det.
3 mnd etter 1. juni blir vel 30. august.

Juli, skulle det være.;) Da kan jeg altså få ha gullkortet i nesten 2 år. Det høres i grunnen kjekt ut.

Back