F16 test på kjevik idag

TONROY

ScanFlyer Blue
F16 test på kjevik idag

Kom til kjevik idag, vi skulle hente søstra mi som kom kjem til perm fra militere og på rullebanen sto F16 klar til take off og øvning til morgendagens show. Nåkk prat her er bildene :)

IMG_1692.jpg

IMG_1695.jpg

IMG_1758.jpg

IMG_1998.jpg

IMG_1882.jpg

IMG_1878.jpg

IMG_2008.jpg

IMG_2004.jpg

IMG_2073.jpg

og plutselig kom det to til som tokk en fin flyvning over kr.sand også landet de :)

IMG_2441.jpg

IMG_2445.jpg

IMG_2449.jpg

IMG_2454.jpg

IMG_2473.jpg

IMG_2487.jpg

IMG_2513.jpg

Re: F16 test på kjevik idag

Kanon tøffe bilder. :) Takker så mye for titten på disse bra bildene, jeg vil ha mer såfortsett med slike bilder.

Flotte bilder. :) Du var heldig og fikk bilder av Tigeren også, og enda en jager. Noen som hadde litt flaks eller? Moro å se bildene :)

:) Inger

Tusen takk for god tilbakemelding!! :) F16 er et av mine favoritt fly!:) Ja Inger har nok hatt litt flaks her ja :D

Litt usikker på om jeg hadde tatt sjansen å teste ut manuelle innstillinger på denne kjerra. Ser du kjører 1/400 og f/10 på stor sett hele serien noe som tydeligvis ikke funker helt bra. Du må nok kjøre mye raskere lukkertid for å fryse disse og samtidig oppnå bra skarphet;)
Sett gjerne lukkerprioritet og forsøk deg frem med forskjellige hastigheter for å se hva som funker best. I tillegg forutsetter jeg at du har valgt korrekt fokuseringsmetode;) Du har jo et knallgodt kamera,men det krever en god del jobbing for å utnytte det maksimalt.

Back