SE-DYD
ScanFlyer Gold
Vel! Dette er jo tatt med et Sony Kompaktkamera, så det er ikke lett å få topp kvalitet på bildene da! Hvorfor jeg absolutt skulle synes LN-RCN var dårligere enn de andre, vet jeg ikke, for bortsett fra at flyet er alt for liten del av bildet, var det jo fint lys på dette flyet! Skal jeg utpeke det beste bildet (og da utfra fototeknisk ståsted, og med hensyntagen til at du ikke redigerer) må det bli KLM'en, da dette bildet viser et fly som står på vannrett bakke og fyller bildet nesten helt ut. Dessuten er det i fokus og fint lyssatt!
Men når dette er sagt, kunne jeg ønsket meg at du skaffet deg et rimlig og enkelt redigeringsprogram, slik at du iallefall fikk rettet horisonter og kroppet bildene slik at mer av bildet blir fylt opp med Fly. Ellers er bildene greie de- helt på høyde med snittet!
Dag
Men når dette er sagt, kunne jeg ønsket meg at du skaffet deg et rimlig og enkelt redigeringsprogram, slik at du iallefall fikk rettet horisonter og kroppet bildene slik at mer av bildet blir fylt opp med Fly. Ellers er bildene greie de- helt på høyde med snittet!
Dag