Hm. Hadde ikke prøvd CDG hvis jeg ikke måtte. Makan til stressende og uoversiktlig flyplass har jeg aldri opplevd. Men det er jo forsåvidt en opplevelse i seg selv.Kanskje jeg skulle prøve denne CDG-flyplassen som alle snakker så fælt om?
Jada. Med god tid så rekker man også en god fransk baguette på flyplassen.Er vel bare å beregne god tid?
Ser det er tre klasser på Eurostar'n. Godt over 260 Euro for den kvasseste, 108 for noe de kaller "Leisure Select", som både inkluderer "Exclusive Leisure Select carriages", " Spacious, comfortable seats", og både mat og drikke servert ved setet.
Ser det er tre klasser på Eurostar'n. Godt over 260 Euro for den kvasseste, 108 for noe de kaller "Leisure Select", som både inkluderer "Exclusive Leisure Select carriages", " Spacious, comfortable seats", og både mat og drikke servert ved setet.
Annet alternativ - ned til AMS, så med Thalys til PAR, kan evt. ta en stopp i BRU også. BRU-PAR er bare en drøy time. Mulig du kan få deg code-share-billett med et eller annet selskap og miles for togturen - kjenner ikke status der nå.
AF eller SK til CDG, toget til AMS, og BA hjem igjen?
Martin, da. BA flyr jo både til CDG og AMS :lol:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.