Eurobonus poeng-promos 2013

SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Ingen e-Mail fra SAS i kveld... Er EBG med ca 60' opptjente grunnpoeng i perioden som gikk ut i juli.

Re: SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Fikk følgende tilbud;

4 t/r: 2000 poeng
5 t/r: 5600 poeng
6 t/r: 11400 poeng
7 t/r: 20000 poeng
8 t/r: 32100 poeng

SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Ingen kampanje for meg, kanskje de utelukket meg fordi jeg la inn Aegean sitt bonusprogram på bestillingen jeg gjorde i går...

Ingen kampanje for meg, kanskje de utelukket meg fordi jeg la inn Aegean sitt bonusprogram på bestillingen jeg gjorde i går...
Jeg har vært en god SK+A3-kunde og en dårlig SK+EB-kunde de siste månedene, og fikk mail. Men får maks 16 000 for 5 t/r.

16000 for 4 t/r og 24000 for 5 t/r her.

Har en forestående reise i Oktober med SQ TRD-CEB der SAS flyr TRD-CPH blir den reisen regnet som 1 T/R med sas eller må hele bookingen være gjort hos sas?

Fikk også mail i går men for og nå 32100 extra poeng må jeg ha 7 T/R noe som blir vanskelig med 3 uker i Asia midt i perioden, så får heller satse på 3 eller 4.

1000 Bonus Challenge Ekstrapoeng for 4 t/r fikk jeg (16000 for 8 t/r). Det er jo en vits...?

64200 for 6 t/r. Jeg får vel frem med regneark og kalender i helgen da :lol:

Endte med 1000 for 1 t/r. Kunne fått 16.000 for 5, men tviler på jeg klarer noe særlig mer enn en slik det ser ut nå

Endte med 1000 for 1 t/r. Kunne fått 16.000 for 5, men tviler på jeg klarer noe særlig mer enn en slik det ser ut nå

Ditto -meldte meg på med 3 t/r...ender vel da med 5400 såvidt jeg husker...

Har ingen poenggivende SAS flighter siste 12 mnd og ble bare tilbudt maks 16000 poeng for 6 t/r.

Hm, eg hadde ikkje tenkt å ta nokon turar med SAS i løpet av denne perioden, men ser at eg kan få 64200 ekstrapoeng for 5 t/r. Det frister litt merkar eg :p

Hm, eg hadde ikkje tenkt å ta nokon turar med SAS i løpet av denne perioden, men ser at eg kan få 64200 ekstrapoeng for 5 t/r. Det frister litt merkar eg :p

Problemet er dog at eg bur i Tyskland (nær Dusseldorf) dette året. Det gjer det heile litt meir upraktisk.

Har ingen poenggivende SAS flighter siste 12 mnd og ble bare tilbudt maks 16000 poeng for 6 t/r.

Har 5 og fikk samme tilbud. Har 2 reiser i perioden, "desverre" bestillte jeg en med Norwegian til 299x2

7 t/r reiser for 48100 poeng....Hmmm. Gruble gruble gruble :p

Blir vel å frekventere KRS-OSL og KRS-BGO i så fall :p

64200 ekstrapoeng for 6 t/r. Jeg antok at jeg fikk en "god deal" fordi jeg allerede har kvalifisert til EBG inneværende periode og opptjeningsperioden min går ut 31. oktober slik at det må til et høyt antall poeng for å incentivere ekstra turer i tidsrommet fram til da. En eller to turer blir det trolig ifm jobb, så da er det vel strengt tatt mulig å regne hjem noen ekstra om man dropper å la tid være en del av ligningen. Ser ut til at det er TRD-TRF som er billigste mulighet. Får tenke litt på det.

Det er jo villt bra å få over 60.000 for 5 t/r. Jeg fikk 2000 for 5 t/r - trist. Jeg har ca 50 SK flights innlands i år, så kan nok være de holder igjen til de som har reist over en grense ja.

Samme her, har "alle" fått tilbud eller? Jeg er nettopp blitt EBG, et halvår før opptjeningsperioden utløper.

Back