Ta det med gull/diamant mailen til SAS, har aldri vært noe problem for meg å få poengene på plass med deres hjelp.
Har handlet en del online gjennon sas-eurobonus shoppen.
Må bare si...^_^
:up: WoW Utrolig rask service hos lensstore.no
De gir nå 438 poeng pr kjøp.
Bestillte 30 dagslinser (129kr).
I dag 19.03.2015.Kl 14:29.
Fikk mail fra sas om at kjøbet dit har gitt deg 438 poeng Kl 15:14
Fikk mail fra sas om at du har fått ekstra poengene dine. Kl 16:14.
Nesten GØY å handle,når man slipper å vente 1-4 mnd på poengene.
Blir nok en 30pk endagslinser,neste uke også,de holder jo i ca 3-4 år.
---
Noe å lære her "Kodan" :angry:
Hvis du tror en 30pk endagslinser holder i 3-4 år, så tror jeg virkelig du burde bestille en time til optiker (antakeligvis også øyelege) så snart som om overhodet mulig hvis du ikke vil våkne uten hornhinner...
LoL.Stemmer.Det kommer an på hvor ofte man bruker linser. Det er mange som bruker briller til vanlig, og bruker linser nå og dald
Noen som har erfaringer med registrering av Thon poeng. Thon sier at Eurobonusnummeret var registrert og alt er iorden, men poengene har ikke dukket opp ca. 4 uker etter oppholdet.
Jeg lurer også på Euroflorist. Jeg fikk en automatisk mail fra Euroflorist om at poengopptjening var registrert, men det har ikke kommet inn ennå etter en snau måned. Jeg vet ting kan ta tid, men det er ikke imponerende.
Jeg fløy i SAS Plus og hadde oppgradert billetten til Biz. Det er så lenge siden at jeg husker ikke om jeg gjorde det med poeng eller optiontown.
Jeg har prøvd online på retro claim siden, men den funker ikke.
Det er vel bare sjekke EB historikken.
Hva er det som ikke funker? Feilmelding? Litt vanskelig å hjelpe uten mer info.
Hei,
Jeg sjekket akkurat historikken, og det var en upgrade med SAS poeng. Ikke at dette spiller noen rolle.
Feilmeldingen jeg fikk var at den ikke godtok den booking klassen jeg prøvde å legge inn da jeg skulle fylle ut online skjema for claim. Jeg prøvde med både S og C, men den godtok ikke noen av de. Jeg har informert SAS om dette.
Jeg ville da prøvd resten av bookingklasse i SAS Plus; Y,B, P og A.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.