Eurobonus: Manglende poeng og etterregistrering av poeng

Det ser ut til at jeg må etterregistrere poeng etter en tur til Stavanger forrige uke.
Poengene for turen dit kom samme dag, men på returen fikk jeg flyttet til en tidligere avgang i innsjekkingsskranken (reiste på plus pro billett) og det har tydeligvis skapt krøll.
Siden det jo ser ut som på forumet at er det er tull med systemet tenker jeg det greit å få det riktig med en gang.
Oppgir jeg opprinnelig flightnummer eller det jeg fikk byttet til?

Du skal oppgi det du har fløyet
Jeg fikk beskjed om at de ikke kunne finne meg på den flighten og at det må behandles manuelt og tar opptil fem uker.

Kvitteringen fra Berg Hansen sier at jeg fløy på opprinnelig avgang, så kanskje han hos SAS som endret for meg gjorde noe «feil».
Får se om det blir noe ordning på den manuelle prosessen. Poengene får jeg jo strengt tatt ikke lov å bruke til noe spennende, men hadde vært greit å få registrert flighten så den teller mot status.

Jeg fikk beskjed om at de ikke kunne finne meg på den flighten og at det må behandles manuelt og tar opptil fem uker.

Kvitteringen fra Berg Hansen sier at jeg fløy på opprinnelig avgang, så kanskje han hos SAS som endret for meg gjorde noe «feil».
Får se om det blir noe ordning på den manuelle prosessen. Poengene får jeg jo strengt tatt ikke lov å bruke til noe spennende, men hadde vært greit å få registrert flighten så den teller mot status.

Men får du til å sende inn etterregistreringa? Får bare "Oops, something went wrong" heeeeeele tida når jeg prøver :headbang

Back