Jeg har ikke fått registrert mine SAS-flygninger fra mandag i forrige uke, men da er det tydeligvis noen større problemer ute og går?
Dersom du har bestilt i GO, hva skjer med EB inntjening dersom du bruker EN til upgrade for pluss/biz? Vil du ta tjene kun for opprinnelig klasse, ny klasse eller miste opptjening? (EB altså, regner med segmentet er det samme... 4 og 6 flights de turene det er aktuelt)
Jøss, noen ganger går til fort hos SAS også. Hjem fra ZRH i vinter ble ZRH-CPH-OSL flightene med SAS kansellert 2 dager før, og vi ble booket om til direkte flighten med Swiss. Tydeligvis i en 0% opptjeningsklasse for etter nesten to måneder uten poeng sendte jeg i går en mail til gullmailen og krevde og få poeng for opprinnelig flighter. Fire timer etter jeg sendte mailen fikk jeg bekreftelse fra SAS og både poeng og segmenter var så på konto![]()
Pleier SAS å godta å etterregistrere 25%-bonusen når man rykker opp til Gull?
(Om jeg kjøper 100 basispoeng blir jeg gull etter LAS-LAX med UA. Flyr deretter LAX-ARN-OSL og tar gjerne 25% ekstra her som mer enn dekker utgiften)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.