Missing miles....
Jeg har sett over konto oversikten min i det siste og så til min overraskelse at jeg nærmer meg diamant nivå i sas programmet mitt. Trodde jeg hadde fløyet for mye på andre allianser i det siste og derfor ikke brukt tid og tanker på det. Ikke er jeg særlig blown away av dette nivået, men siden jeg er så nære så tenkte jeg ihvertfall og skrape sammen det jeg ikke har fått siste måneder slik at jeg passerer kravet på 100k. Jeg møtte ett problem som jeg trenger tips fra dere på. En reise med United innenriks i USA fra New Orleans til Houston som skulle gitt meg 600 poeng er uteblitt. Jeg har kun boarding kortet og ved etter registrering ser jeg at jeg mangler bokstav klasse. Dette var en economy flyvning, men jeg trenger fortsatt klasse for å registrere. Mitt EBG nr står på boardingkortet, men det har også skjedd tidligere at jeg allikevel må etter registrere. Jeg ringt United, og det var her problemet dukket opp. Etter flere forsøk fikk jeg samme svar, siden flygingen var i februar i år og dermed lenger enn 14 dager siden har de ikke innformasjonen lenger.....høres ut som bullshit spør du meg. All min erfaring med flyvininger, service osv i statene bekrefter seg igjen som rimelig håpløs. Ihvertfall ett skikkelig ytterpunkt fra hva jeg er vandt meg da jeg bor i sørøst Asia. De foreslo at jeg måtte ringe SAS og spørre de om billett klasse. Mulig det er noe jeg ikke forstår, men hvorfor skal SAS (Eurobonus) vite dette som hverken var flyselskap eller de som utstedet billetten. Tips noen? Med disse 600 så passerer jeg 100k. Hadde ikke planlagt å bruke tid på ett run hvis jeg ikke må. Har flere bookede reiser fremover, men ikke star A akkurat nå. Er litt utålmodig også på toppen så derfor drevet av litt ekstra motivasjon for korteste vei til mål.