Eurobonus julekalender

21.12

Bo på Scandic 21.12 - 6.1 og få 1000 ekstrapoeng/natt.

Nå begynner denne julekalenderen virkelig å bli dårlig.. :-/

Enig i at dagens luke var dårlig, men det har da strengt tatt vært mange gode tilbud andre dager, både for å tjene mer poeng eller for å ta ut reiser med bra rabatt. Men hva hadde du ventet deg? Hva er en bra luke? Vil tro det kommer noe interkontinentalt på julaften - SAS øker jo med ni ukentlige avganger Skandinavia-USA neste år, så der bør det ligge litt ledig kapasitet for EuroBonus-reiser :)

Jeg syns det har vært veldig mange gode luker, men at de siste dagene/uken har vært litt slapp :)

Jeg kunne ønsket meg litt større perioder for når man måtte fly/bo på hotellet :) Det hadde gjort mye (syns jeg)!

22/12: Triple ekstrapoeng på reiser til Amsterdam, Tel Aviv og Beijing. Fra 3 000 opp til 27 000 ekstrapoeng for en t/r-reise.

Reiseperiode: 14. januar - 10. mars 2013.

22/12 Nå har jeg forsøkt å fylle inn mine 9 siffere seks ganger, men får til svar hver gang at nummeret er feil og må inneholde 9 siffer !!?? Og nederst står det 'javascript void'. Er dette en av de vanlige feilene på SAS sin nettside ?

22/12 Nå har jeg forsøkt å fylle inn mine 9 siffere seks ganger, men får til svar hver gang at nummeret er feil og må inneholde 9 siffer !!?? Og nederst står det 'javascript void'. Er dette en av de vanlige feilene på SAS sin nettside ?

Samme her, har prøvd jevnlig siden kl 06:25 i dag.

Underlig feilmelding også

Hvis du opplever problemer med å skrive inn EuroBonus-nummer? Send ditt nummer i en e-post til: christina.lohde (krøllalfa) wunderman.com

Virker som produksjonsbyrået (Wunderman) har gjort en feil og den spm kan rette det er på ferie. Greit at de løser det manuelt da:)

Har tur til båre AMS og EWR i trippelperioden, samt fikk 3x grunnpoeng tilbudet, så er veldig fornøyd med kalenderen så langt.

God deal!
Zûrich er en herlig by :)

Dessuten er sveitsertysk herlig å høre på :)

Men nå sitter vi alle i spenning og venter på hvilken destinasjon som dukker opp i kalenderen på julaften! :spin Personlig håper jeg på Chicago, San Francisco eller Washington, men frykter det er Beijing eller Shanghai.

Jag tror inte på något ic erbjudande detta år, särskillt inte till USA. Blir något gissar jag på PEK/PVG/NRT fram till 17e mars.
Jag tycker årets julkalender har varit riktigt bra.
Har slagit till på CDG, MUC & AMS :)

Back