Eurobonus julekalender

Må si meg positivt overasket over kalenderen til SAS. Blir kjekt å se hva de har planlagt den siste halvdelen av advent. Benyttet meg selv av tilbudet til Paris. Frister nesten å legge inn en tur til Berlin også, men får vel heller se hva annet som dukker opp.

Var nok litt sein ja. Ble en tur i tidlig februar. Grei utreise, men lang tur hjem igjen. TXL-ARL-OSL-SVG :/

13/12

Trippel Trumf! Overfør 500,- i Trumf-bonus til Eurobonus-poeng og få 1500 Ekstrapoeng.

13/12

Trippel Trumf! Overfør 500,- i Trumf-bonus til Eurobonus-poeng og få 1500 Ekstrapoeng.

Ikke akkurat trippeltrumf kalendertilbudet da...

Overfør 500 trumfkroner (noe som er 6945 EB poeng) så får du 1500 EB poeng ekstra. Så 21,60% ekstra med poeng ved overføring av 500 kroner.

sas.dk/se byr på Milano for 15.000 poeng.

Last edited:
Ja, ja... 7750 trumfpoeng overført + 1500 ekstra. Da får vi bare håpe at tante holder seg flygende noen år til:)

FB-siden til SAS opplyser at du får 1500 ekstrapoeng per 500 kroner du overfører, men begrenset oppad til 6000 ekstrapoeng (ved overføring av 2000 kroner).

De (på Trumf-sidene) hevder fortsatt at "Akkurat i dag får du Trippel-Trumf på Eurobonus!", noe som er misvisende for å si det pent.

Indeed.. Bruker Trippel-Trumf begrepet siden det er trippeltrumf i dag torsdag, men særs misvisende når det gjelder overføring av bonuspoeng!

Hva med at de kan ha litt forskjellige avreise datoer?
Alle datoer ender jo stort sett 17 mars.....

Fikk nettopp denne i inboksen.

Ta en raskere vei til Gullmedlemskap! Nå kan du få triple poeng* på alle flyreisene dine med SAS (gjelder ikke på norsk innenriks) mellom den 1. januar og den 15. mars 2013. Alt du trenger å gjøre, er å melde deg på her og bestille reisene dine senest den 31. desember 2012.

* I tillegg til normal poengopptjening på reisen, gir vi deg dessuten doble nivåhøyende poeng; poeng som kun gjelder for kvalifisering til et høyere nivå (ikke kjøp av bonusreiser og annet).

Hvis du for eksempel reiser:

1 tur/retur Oslo - Bangkok Economy Extra får du Gullkort!

Flott at jeg har bestilt tur til Kina 4.-11. april når alle kampanjene slutter i mars... :/ Jeg ville ha trodd at høysesong/"skuldersesong" begynte litt ut i mai, men det ser ut som SAS er uenig. Irriterende.

Husk at det som oftest er påske i april da, og at det drar opp prisene noe. :) Ellers er vel januar-mars off-season.

Joda, men påsken kommer jo tidlig i 2013, så det hadde gjerne være et alternativ å kjøre kampanjene til mai, med blockout-datoer rundt påske. Menmen, får innfinne meg med at jeg kun har en TK-tur i det tidsrommet og slutte med klaging. ;)

Da er vi kommet til den 15. Luken og der er det doble ekstrapoeng ved overnatting på Rica hotell i Oslo og utvalgte hotteller i Sverige, tilbudet gjelder kun helgene i januar.

Dette må være den dårligste luken hittil etter min mening.

Back