• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Eurobonus julekalender

Hvis jeg reiser LHR-CPH som del av LHR-CPH-xxx, og likt på returen, så teller vel dette tilbudet fortsatt? Man må vel ikke ha utreise fra en hub, og returnere til den?

Dagens luke :

Bo på hotell i Norge,Sverige,Danmark og Finland med 30 % poengrabatt mellom 23.desember og 31.januar.Gjelder Radisson Blu,Park Inn,Best Western,Rica og Scandic.Med rabatten betaler du kun 7000-14000 poeng/natt i dobbeltrom,inkludert frokost

Vel vel......*SHOULDERSHRUG*.... :rolleyes:

Jag åker ARN-CPH-AMS med MD80 och AMS-CPH-ARN med Airbus A320 :)
Det var ett medvetet val för att undvika den i mitt tycke trista Boeing 737NG som används på direktlinjen.

Da har man jaggu fått benyttet seg av julekalenderen selv også. Knalltilbud til AMS.

21.12

Bo på Scandic 21.12 - 6.1 og få 1000 ekstrapoeng/natt.

Nå begynner denne julekalenderen virkelig å bli dårlig.. :-/

Eg nytta meg av businesstilbodet til LHR for 20.000 poeng. For min del er det kanskje den beste luka hittil ;) (Skal ikkje bli for eplekjekk, for det er jo framleis tre dagar igjen!)

Back