Eurobonus julekalender

Re: Eurobonus julekalender 1. desember

Typisk uflaks...

Skal til Dublin 15 Mars jeg, og Paris 25 Mars....

Inn i gamperævva...

Kim

Gjelder det i alle klasser?

T/R OSL - ORD vil gi omtrent 60 000 poeng i C?

Ja, står ikke noe om begrensninger, så som EBG og med reise i Business vil det komme over 60000 poeng ja.. Ikke verst det!

Kim

.... Så får du tredoble ekstrapoeng (3000 - 22000). Er det da begrenset oppad til 22000?

Det var jo en ny vri!
Synes dette virker lovende jeg.
Blir spennende å se hva som kommer de neste dagene frem mot jul!

BF:cool2

Noen som vet om det gjelder kun nye bestillinger, eller om man får også på allerede bestilte billetter?

Vet noen om disse ekstrapoeng teller i status sammengen, så an kan få 22' ekstra poeng som da teller med opp imot gullkort grensen på 45' ?

Typisk min luck har CPH-ORD-CPH i slutten av desember med retur den 9. januar... :(

Hadde i grunn håpet på gode poengturer med eurobonus, ikke få poeng ved tur..
Men men, får vente å se :)

Trengte leiebil på Reykjavik i Februar jeg, så passet fint den.. Booket med Hertz og fikk samme pris som på Avis og Sixt, men med ekstrapoengene var det jo mer verdi med Hertz.. :)

Kim

Prøvde å bestille:

•MUST PERFORM A NEW RATE REQUEST OR SELL ANOTHER VEHICLE [DE517

Ting som tyder på at SAS IT fikk ansvaret for kampanjen hos Hertz.

Hadde i grunn håpet på gode poengturer med eurobonus, ikke få poeng ved tur..
Men men, får vente å se :)

En liten fugl har delt med meg at det kommer. Destinasjoner i Europa (type Paris, London, Madrid, Munchen, Roma, Zurich etc) – men høydepunktet er en billig IC-reise. :cool:

En liten fugl har delt med meg at det kommer. Destinasjoner i Europa (type Paris, London, Madrid, Munchen, Roma, Zurich etc) – men høydepunktet er en billig IC-reise. :cool:

Akk, o'vel, nå blir man jo sittende til julekvelden og vente på IC reisa - så sant om SAS IT takler det ;)

Beklager nybegynnerspørsmålet, men hvilke poeng er det du får trippelt av? Vil det si at om jeg får 7000 eurobonuspoeng på en reise til EWR, så får jeg i tillegg triple poeng for dette, men som ekstrapoeng? Eller hva er det jeg misforstår? :)

Back