Eurobonus julekalender

Beklager nybegynnerspørsmålet, men hvilke poeng er det du får trippelt av? Vil det si at om jeg får 7000 eurobonuspoeng på en reise til EWR, så får jeg i tillegg triple poeng for dette, men som ekstrapoeng? Eller hva er det jeg misforstår? :)

Hvis 7000 EB-poeng er utgangspunktet, vil du få 21000 gjennom kampanjen. Regner med at dette kun gjelder ekstrapoeng.

OK. Takker for svaret. Så jeg får altså 7000 grunnpoeng (som vanlig) + 14000 ekstrapoeng? Eller 21000 ekstrapoeng?

Og et nytt spørsmål: Om det kommer rabatterte reiser (rabatt på antall bonuspoeng som kreves), kan dette brukes sammen med Companion Ticket eller gjelder den kun på "ordinære" Eurobonus-reiser?

Last edited:
Uff, med de to siste lukene er det litt leit av man har en enveisflight på rutene hhv. OSL-EWR + ORD-ARN i februar..

Hjelper mye med godt prisede billetter til Paris når man kun får denne feilmeldingen når jeg prøver å booke "Det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase."

I tillegg kan det også nevnes at jeg får frem ordinær poengpris..30k T/R.

Heia SAS! :)

Nu är en CDG weekend i Februari bokad för 20 000 poäng i C.
För att maximera flygandet för poängen blir det ARN-OSL-CDG-CPH-ARN :D

Hadde store problemer med nettsiden i formiddag, men nå i 14-tiden fikk jeg booket to billetter OSL - ARN - CDG - OSL 15 - 17. mars. Bra deal:)

Nå funker det her for egen del, men så er jeg på vippepinnen om man skal slå til på en Paristur eller sjanse på flere gode tilbud senere mot jul. Er nysgjerrig på prissettinga av en eventuell IC tur merker jeg!

Back