EuroBonus: Dobbel opptjeningskampanje i mai?

Robbiedeluxe

ScanFlyer Silver
Går rykter om at SAS har sendt ut invitasjon til en dobbel-EB kampanje i mai måned (ekstrapoeng). Noen her som har fått denne? Er mailen personlig?

Som vanlig, de beste kundene til SAS (les = de med TravelPass Individual til 150K-350K i året) får som vanlig ikke denne invitasjonen. :)

Kan bekrefte at det er en slik kampanje. Fikk mailen i går.

Forsøker å lime inn noe av mailen her:

"Fra 1. mai 2012 til 31. mai 2012 kan du opptjene doble poeng på alle flyreiser med SAS, Widerøe og Blue1, med unntak av norsk innenriks. Nå kan du begynne å telle dager til neste bonusreise..... Husk! Oppgi alltid ditt EuroBonus-nummer når du bestiller reisene dine, så vet vi at det er du som skal ha doble poeng for reisen. Tilbudet er personlig og kan dessverre ikke overdras til andre. Kampanjepoengene settes inn på kontoen din som Ekstrapoeng – i tillegg til poengene du normalt opptjener.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen om bord!

Vennlig hilsen
SAS"

Fikk tilsvarende epost, men med noe annen ordlyd.

SAS said:
Vi ser at du har reist mye med oss den siste tiden. Det er vi glade for! Og som takk vil vi gjerne gi deg doble EuroBonus-poeng fra 1. mai 2012 til 31. mai 2012 for reiser med SAS, Widerøe og Blue1, med unntak av norsk innenriks.

Om de med den siste tiden mener 2012 dreier det seg vel om 3 dagsturer fra Trondheim til Frankfurt eller München, hvorav 2 kjøpt og betalt hos Lufthansa. Alt bak gardinen.

Er nok rettet. Jeg har heller ikke fått tilbudet. Jeg har bare ca. 200 flygninger med SK/WF i året, så jeg er nok neppe i målgruppen.

Jeg har heller ikke fått tilbudet. Er nok rettet mot de som ikke reiser så mye eller de som har reist litt den siste tiden for å stimulere dem til å reise mer og til å velge SAS. Sånn sett er ikke dette en belønning til gode kunder, men heller et strategisk grep for å rekruttere nye reisende.

Jeg har heller ikke fått tilbudet. Er nok rettet mot de som ikke reiser så mye eller de som har reist litt den siste tiden for å stimulere dem til å reise mer og til å velge SAS. Sånn sett er ikke dette en belønning til gode kunder, men heller et strategisk grep for å rekruttere nye reisende.

Nja, da burde jeg ha fått den, da det har vært ganske lite reising fra min side de siste par månedene.

Ellers så klarer jeg ikke irritere meg, og skjønner heller ikke hvorfor folk gjør det, nå de faller utenfor targeted tilbud. Sånn er livet og man kan ikke få alle tilbud heller. Jeg blir ikke sur på Kiwi fordi de om dagen kjører en kampanje på bind og tamponger, og som jeg dermed ikke får benyttet meg av

Ikke fått den jeg heller. Har vel 25 sas flighter hittil i år. Men nå pleier jeg av en eller annen grunn aldri å få slike tilbud fra SAS.

Er det rart jeg :drink???

BF:fly

Jeg må også være uaktuell for dette, har ikke fått slike tilbud på noen år.. Flyr åpenbart for mye... Synes egentlig det er litt rart....

Ikke noe i e-posten til en stakkars reisende fant fra Trøndelag heller. :)

Men får satse på at de kjører en ny runde vi får bli med på i juli/Aug da jeg har flere turer til USA i slik "hyggelig klasse" med SAS.. Renner fort inn med poeng da, og de hadde det tilbudet i fjor så er lov å håpe!

Til de som har fått tilbudet:

Har dere noen fremtidige reiser booket med SAS, enten via 'Min profil' på SAS.no eller med bonusnr. lagt inn i reservasjonen? Ev. hvor mange reiser?

Den konspiratoriske delen av hjernen min begynner å mistenke at det kan ligge en sammenheng her. Kort fortalt: Mange reiser booket i planlagte kampanjeperioder, ev. noen færre reiser, men i Y+ eller C = Ingen invitasjon.

Ikke fått den jeg heller. Har vel 25 sas flighter hittil i år. Men nå pleier jeg av en eller annen grunn aldri å få slike tilbud fra SAS.

Har faktisk fått de siste pointbooster-kampanjene, og har vel hatt ca 23-25 flighter med SAS i år selv (som nytt EB-medlem etter å ha flyttet tilbake til Europa; første medlemsår) -- har dog ikke fått denne. Har heller ingen planlagte (ihvertfall ikke som i bookede) SAS-reiser fremover (altså ingenting i min profil).

Har dere noen fremtidige reiser booket med SAS, enten via 'Min profil' på SAS.no eller med bonusnr. lagt inn i reservasjonen? Ev. hvor mange reiser?

Den konspiratoriske delen av hjernen min begynner å mistenke at det kan ligge en sammenheng her. Kort fortalt: Mange reiser booket i planlagte kampanjeperioder, ev. noen færre reiser, men i Y+ eller C = Ingen invitasjon.

Ser det er mange her som lanserer ulike teorier om hvem som er i target group.

Siden nyttår har jeg hatt ca 20 utenlandsflyvninger med SK, alle i billigste eco.
Har kun OSL-GVA t/r som planlagt og bestilt flyvning fremover, den er tilgjengjeld i Y+.
Er til informasjon også EBG.

Fikk som nevnt over her tilbudet. Ingen reiser booket per dags dato. Skal reise litt i den aktuelle perioden, men det vet ikke SAS enda.

For nok et datapunkt. Jeg har fått stort sett alle kampanjene til SAS de siste par årene, men denne fikk jeg ikke.

Har et par turer booket gjennom året, men ingen utenfor Norge i Mai.

For nok et datapunkt. Jeg har fått stort sett alle kampanjene til SAS de siste par årene, men denne fikk jeg ikke.

Ikke fått kampanjen, ikke noen poenggivende bookinger frem i tid med SAS, har hatt noen turer med dem i år. Er på PointBooster med fire estimerte turer totalt.

Back