70% høres helt sprøtt ut, men hvis´det faktisk er sant er jo dette en nødvendig justering.
Gjelder dette staffegebyret bare poengreiser med SAS eller også *A partnere? Vet ikke om det har kommet helt tydelig frem.
Star har allerede booking-/endringsgebyr du ikke får refundert...
Du får ringe og klage på detJo jeg hadde en booking med UA nettopp som jeg kansellerte. Fikk tilbake det gebyret gitt.
* Du opptjener grunnpoeng når du flyr med SAS, Widerøe og flyselskaper i Star Alliance. Merk at enkelte flynumre, ruter og bestillingsklasser ikke kvalifiserer for opptjening av poeng.
* Du opptjener ekstrapoeng fra våre partnere som ikke er flyselskaper. Du opptjener også ekstrapoeng hos visse flyselskaper eller i visse bestillingsklasser med våre Star Alliance-partnere. Ekstrapoeng gjør ikke deg kvalifisert til å nå neste medlemsnivå.
* Du får Statuspoeng når du søker om utvalgte kredittkort. Statuspoeng hjelper deg med å nå et høyere medlemsnivå, akkurat som grunnpoeng. Statuspoeng kan ikke brukes til å kjøpe bonusreiser eller andre produkter eller tjenester.
Ser ut som Nikita er ny partner? Uten at jeg vet hva man tjener av poeng per hårklipp
Tjen SAS EuroBonus poeng på frisørbehandlinger og produkter hos oss. Du tjener 30 poeng per 100,- på alle kjøp i våre Nikita Hair-salonger i Norge og Sverige.
30 poeng pr 100 kroner. Må betale med kort som er linke til SAS-EB-kontoen dinSer ut som Nikita er ny partner? Uten at jeg vet hva man tjener av poeng per hårklipp
Ser ut som de som er Diamond nå får en reell forbedring med kostnadsfri ombooking innenfor samme dag på samme strekning
Ah, det var derfor! Skjedde iaf med meg for 3 uker siden.
Og meg for en uke siden på OSL.
FQTV
Jeg fikk være med et tidligere fly når jeg kom til Gaten.
Ser at de skriver at forandring ikke kan gjøres når du står ved Gate. Det er jo faktisk en nedskalering. Snakk om å gi i ene sekundet og samtidig ta i fra goder i samme sekund.
FQTV
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.