Det skal gå fint med dine konto og dine poeng, kan ikke skjønne at han trenger å være medlem.
Takk for svaret ditt.
Det skal gå fint med dine konto og dine poeng, kan ikke skjønne at han trenger å være medlem.
Takk for svaret ditt.
Regner med at det er snakk om oppgradering på forhånd? Skal han oppgradere på flyplassen må han vel ta det fra egen konto (eller noen han er i reisefølge med).
Mail fra SAS "Nå har vi lansert EuroBonus Points + Cash, en ny fleksibel funksjon i bestillingsflyten på sas.no..." Jeg husker de tidligere hadde en slider der man kunne justere poeng-uttak og få opp pris. Så ble den borte. Så er det nytt, eller er det bare relansering av noe de har glemt at de en gang hadde?
Da kom det mail fra SAS om ytterligere "forbedringer" i bonusbillettene. Frem til nå har en kunne endre og avbestille inntill 24 t før avgang. Nå innfører SAS gebyr for endring og avbestilling om en ikke gjør dette innen 24 t etter bestilling. Hvor stort gebyret er fremgår ikke av mailen og jeg fant heller ikke ut av det på SAS sin hjemmeside. Dette gjelder fra 1. februar.
De skal samtidig gjøre det rimeligere å bestille bonusbilletter ved at antall poeng som kreves skal senkes. De står ikke noe om hva de nye satsen er.
Dette synes jeg faktisk er en forbedring. Litt kjipt i disse dager hvor "alle" er poeng-millionærer og trippelbooker og ergo gjør tilgjengeligheten lavere.
Jeg ser poenget til flere her, ved at det blir flere tilgjengelige bonusseter. Mitt innlegg var nok litt farget av min egen eurobonus saldo. Jeg er ikke poengmillionær og driver heller ikke å samler poeng aktivt. Jeg tar med meg det jeg får fra reiser og slikt. Det holder til en tur innenlands i ny og ne og da har det vært fint med fleksibiliteten som har vært.
Stemmer, 70% av alle bonusreiser på long-haul kanselleres. I SAS Business er tallet enda høyere.Det var ganske store mengdre som kanselerte i siste liten, mener de sa bortimot 70%?
Det gjelder bare SAS Bonus, ikke Star Alliance.Gjelder dette staffegebyret bare poengreiser med SAS eller også *A partnere? Vet ikke om det har kommet helt tydelig frem.
Stemmer, 70% av alle bonusreiser på long-haul kanselleres. I SAS Business er tallet enda høyere.
Ser den, men forskjellen nå er at den fleksibiliteten nå koster deg 250kr![]()
Star har allerede booking-/endringsgebyr du ikke får refundert...Gjelder dette staffegebyret bare poengreiser med SAS eller også *A partnere? Vet ikke om det har kommet helt tydelig frem.
Det er et vanvittig tall. Bare transaksjonskostnadene for disse utgjør millionbeløp. Ikke rart man strammer inn. I tillegg kommer lost revenue der de sperrer for kunder som ikke finner plass.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.