Har fått nei et par ganger ved gate med J billett og EBD. Måtte ha C billett. Latterlig i mine øyne
Det er også min erfaring, inntil for to uker siden.
Da slapp hun meg ombord.
FQTV
Har fått nei et par ganger ved gate med J billett og EBD. Måtte ha C billett. Latterlig i mine øyne
Ser ut som de som er Diamond nå får en reell forbedring med kostnadsfri ombooking innenfor samme dag på samme strekning
Fikk samme via Radisson-medlemskapet mitt...uten vesentlig høy statusNy Diamond fordel, som et prøve prosjekt ut året, er mulighet for å booke gratis møterom på to av Radissonnene på både OSL og ARN
Ser ut som de som er Diamond nå får en reell forbedring med kostnadsfri ombooking innenfor samme dag på samme strekning
Vi tror på å redusere utslippene våre fra start i stedet for å kompensere for dem i etterkant. Vi slutter derfor å CO2-kompensere flyreiser fra og med 1. desember 2023. I stedet endrer vi fokus til å belønne EuroBonus-medlemmer som hjelper oss på reisen mot mer bærekraftig flytransport.
Dagens i innboksen.
Ja, det der er komedie. Det blir vanskelig når de skal ha riktig blanding på hvert fly!
Hva er det slags fantastiske premier man skal få for å svi EB av på biofuel? Jaja.
Sitter med forskjellige bookinger på dagens SAS flighter og kan bekrefte at softblock fungerer for diamant i eco, men ikke for gull.
Noen som husker når man kan gi bort er kort? Fikk "ny" status i dag - men ikke åpent for å gi bort ennå. Var det en slags motsatt grace periode?
Hva er graceperioden, og hvor lang er den?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.