Eurobonus 3.0

2.3 fikk jeg epost om at gull for denne opptjeningsperioden (->31/6) var i boks. Slik jeg tolket det da inkluderte dette statuspoeng fra SAS MC til og med juni. I dag fikk jeg epost om at jeg manglet 465 poeng til gull for samme opptjeningsperiode. Jeg panikk-kjøpte 500 grunnpoeng, så ting skal være i orden, men hva har skjedd her? Er det endringer i opptjeningen på SAS MC?

Ser ut som de som er Diamond nå får en reell forbedring med kostnadsfri ombooking innenfor samme dag på samme strekning

Fikk testet det i dag på ARN-OSL, fikk riktignok bare standby, men 5 min før boarding kom det pushvarsel fra appen om "nytt sete."

Testet det samme nå på CPH-OSL med GO Smsrt billett. Funket som ei kule og jeg er hjemme 2 timer før planlagt. :)

Veldig fin fordel!

Ny Diamond fordel, som et prøve prosjekt ut året, er mulighet for å booke gratis møterom på to av Radissonnene på både OSL og ARN

Ser ut som det blir slutt på å kunne kjøpe seg gullkort, ved å kjøpe aksjer. Men ganske naturlig i disse dager i grunn.

Mulig litt på sida av tråden, men korleis ser ein på value-for-points når det kjem til hotell for poeng? Ser det går an å få seg Rom for knappe 40k for to pers, to netter i Oslo på våren. Pengeverdi kanskje mellom tre og fem tusen. Treng egentleg å få brukt opp litt poeng og ser ikkje poenget (sic) med å ruge så mykje på dei, vi får ikkje brukt dei til så mykje stort læll.

Virker jo ikke som helt håpløs bruk av poeng det, i hvert fall ikke om alternativet er Eurobonus-shop eller bare å la de gå ut

Fråga om Eurobonus/inloggning: kan idag (2 och 3 november) inte se/hitta mitt sammandrag av intjänade poäng , kommer bara upp "visa profilen" , "inställningar". Någon som har samma problem ?

Ser ut som de som er Diamond nå får en reell forbedring med kostnadsfri ombooking innenfor samme dag på samme strekning

Skal visstnok implementeres i appen, så man kan enkelt fikse det der.

Målet er innen utgangen av året.

Vi tror på å redusere utslippene våre fra start i stedet for å kompensere for dem i etterkant. Vi slutter derfor å CO2-kompensere flyreiser fra og med 1. desember 2023. I stedet endrer vi fokus til å belønne EuroBonus-medlemmer som hjelper oss på reisen mot mer bærekraftig flytransport.

Dagens i innboksen.

Ja, det der er komedie. Det blir vanskelig når de skal ha riktig blanding på hvert fly!

Hva er det slags fantastiske premier man skal få for å svi EB av på biofuel? Jaja.

Så langt har en vel fått kastet bonuspoeng etter seg for å booke med biofuel.

Tror dette kan være lurt jeg.

Sitter med forskjellige bookinger på dagens SAS flighter og kan bekrefte at softblock fungerer for diamant i eco, men ikke for gull.

Sitter med forskjellige bookinger på dagens SAS flighter og kan bekrefte at softblock fungerer for diamant i eco, men ikke for gull.

Vanlig strategi det, ikke gi nye fordeler for Diamant, ta heller bort noe fra gull. Billigst sånn.

Noen som husker når man kan gi bort er kort? Fikk "ny" status i dag - men ikke åpent for å gi bort ennå. Var det en slags motsatt grace periode?

Back