Noen her kan sikkert finne linken til deg, merk at det er mulig å kjøpe både extra og grunnpoeng. Grunnpoeng kna kun kjøpes for poeng.
Sludder. Jeg kjøpte 1000 grunnpoeng jeg manglet, og da kunne jeg velge. Betalte med poeng og kr jeg...
Delta Air Lines has categorized its partner airlines into 4 groups based on how close relationship they have and this is extremely confusing.
You can even find one SkyTeam airline on Group 4 (Korean Air) that doesn’t earn any Medallion Qualifying Miles regardless of the fare class.
Tror someone er inne på det som fort blir utviklingen. Dette kan dog være første spiker i kisten på alliansene slik vi kjenner dem i dag.
Men nå drømmer jeg jo heller om blå extra til Katnosa enn dispenser cola i en lounge
Har det vært noen ytterligere signaler fra SAS om nye Diamond fordeler i 2015? Har forstått at det jobbes med å få på plass selve statusen (EBD) i ulike systemer, slik at det ikke står EBG overalt, men kan vi forvente et ytteligere skille mellom EBG og EBD i 2015?
Ja dette er etterlengtet informasjon - til nå er jo Diamant nivået nesten bare tull og tøys. Ihvertfall hvis en tar med i betraktningen alle gullkortene tilkommer ekstra. Det gjør det jo bare til lengre køer i "fast track" og masete i gullstua på flyplassen.
Nei - nivået burde kanskje økes til 150.000 poeng isteden for å redusere til 90.000 samt sikre fordelene og gjenkjenneligheten av kortet hos andre Star Alliance selskaper
Kjør Debatt….
Har det vært noen ytterligere signaler fra SAS om nye Diamond fordeler i 2015? Har forstått at det jobbes med å få på plass selve statusen (EBD) i ulike systemer, slik at det ikke står EBG overalt, men kan vi forvente et ytteligere skille mellom EBG og EBD i 2015?
Jeg tror også at dette med antallet reiser godt kan ligge på samme nivå da reiseprisen er justert etter kabinfaktoren. Så hva syns vi om:
Bort med gavegull.
Behold samme antallet reiser til diamant/gull nivå
ØK poengkravet til Diamant
Få opp "perks" nivået for Diamant kunder på et skikkelig nivå.
Jepp. SAS har lagt ut en statusmelding om dette på sidene sine.Btw, flere som sliter med eurobonus bookinger i kveld? Blir kastet ut hele tiden når jeg prøver å booke.....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.