EuroBonus 2.0

Er softlanding bekreftet noe sted?

Jepp.

http://www.businessclass.se/forum/s...s-diamond-foerman-soft-landing-till-guld.html

En fråga dök upp på förmiddagen kring nya Diamondnivån i EuroBonus som jag själv inte hade svaret på: "Får man soft landing som EBD?"

Eftersom viktig info lätt kan försvinna i långa forumtrådar startar jag en ny tråd med svaret som jag precis fick formellt bekräftat av EuroBonus: Ja, man får soft landing som Diamond.

Om man som Diamond under sitt kvalificeringsår inte får ihop de poäng/segment som krävs för återkvalificering (100.000 baspoäng/100 SAS-segment) blir man automatiskt Guld under det följande medlemsåret, även om de intjänade poängen/segmenten bara skulle räckt till Silver (eller inte till någon statusnivå alls).

Skal bestille 4 billetter til EWR, men kun jeg har gullkort. Hvis jeg bestille alle 4, kan alle 4 velge sete eller bare jeg?

Du kan velge sete til alle i bestillingen. Merk ved SAS langdistanse kan alle velge sete ved bestilling, men enkelte seter vil være reservert for EBG/EBD

Du kan velge sete til alle i bestillingen. Merk ved SAS langdistanse kan alle velge sete ved bestilling, men enkelte seter vil være reservert for EBG/EBD

Det er vel heller slik:
- alle kan velge et gratis sete bak i flyet (go)
- alle kan betale for et premier sete lengre frem(go)
- EBG+ kan velge fritt blant alle seter
- Pluss og business kan velge fritt i sin klasse

Headphones ligger og venter på meg i Bangkok. Customer support hos Marshall Headphones tok kontakt per mail og spurte hvor de skulle leveres før forsendelsen ble sendt avgårde med Fedex.

Bestillingen ble gjort 8. juli. Pakken mottatt i dag (av en kompis som heldigvis var hjemme, da jeg selv selvsagt er på reise).

Kanskje feil tråd å spørre i men prøver.
Går EBG kortet og dets fordeler ut når kvalifiseringsperioden er over eller datoen som står på kortet? Takk for svar.

Kanskje feil tråd å spørre i men prøver.
Går EBG kortet og dets fordeler ut når kvalifiseringsperioden er over eller datoen som står på kortet? Takk for svar.

Datoen som står på kortet. Du har status i 3 mnd etter at din opptjeningsperiode er over.

Tror bare det var noen ytterst få som faktisk fikk den pakken. Jeg var kvalifisert før nivået ble innført men fikk bare to konvolutter med kort, tags og smartpass levert i juni.

Heisann!

Var også kvalifisert ved starten, og heller ikke fått noen pakke..

Ikke engang fått Smartpass jeg, kun 2 bagasjetags som kom i en håndskrevet konvolutt uten noe vedlegg.

For dårlig spør du meg!

Kim

Tror bare det var noen ytterst få som faktisk fikk den pakken. Jeg var kvalifisert før nivået ble innført men fikk bare to konvolutter med kort, tags og smartpass levert i juni.

Jeg også, men fikk pakken. Men ta det med ro, du gikk ikke glipp av noe.
Synd de ikke klarer å være konsekvente, men det er jo ikke akkurat noe nytt.

Hvor bra er egentlig "nye eurobonus?. Jeg syntes ikke SAS holder hva de lover. Jeg ble EBS 10AUG. Fikk sølvkort på mobil dagen etter.

15AUG OSL-BGO SK291
Status: EBB på billett. (Endret til EBS etter 20min kø ved service center)
Fast-Track: Ja
Lounge: Ja
SASPLUS/Business-bagdrop: Nei. Henvist til Economy/Self-bagdrop.

21AUG BGO-OSL SK284
Status: EBB på billett. (Endret til EBS etter 10min kø ved service center)
Fast-Track: Nei
Lounge: Nei. Fungerte ikke ved ankomst OSL, noe SAS lovde på chat.
SASPLUS/Business-bagdrop: Var ikke kø på Self-bagdrop, brukte denne.

24AUG OSL-BGO SK297
Status: For 3.gang.. EBB på billett. (Endret til EBS etter 1min kø ved service center)
Fast-Track: Nei. Stengt??
Lounge: Nei. Kom ikke inn, og personalet i Lounge ville ikke hjelpe meg.
SASPLUS/Business-bagdrop: Nei. Henvist til Economy/Self-bagdrop. Denne var ganske flau, da mannen bak skranken kjeftet på meg. "DU KAN IKKE SJEKKE INN HER MED SØLV". Enda flauere at tilfeldige forbipasserende stirrer dumt på meg.

For å få sølvstatus må jeg til servicesenter hver eneste gang. Hva hjelper det med fast-track når denne stenger kl20? Business-bagdrop du liksom...

Back