Er softlanding bekreftet noe sted?
En fråga dök upp på förmiddagen kring nya Diamondnivån i EuroBonus som jag själv inte hade svaret på: "Får man soft landing som EBD?"
Eftersom viktig info lätt kan försvinna i långa forumtrådar startar jag en ny tråd med svaret som jag precis fick formellt bekräftat av EuroBonus: Ja, man får soft landing som Diamond.
Om man som Diamond under sitt kvalificeringsår inte får ihop de poäng/segment som krävs för återkvalificering (100.000 baspoäng/100 SAS-segment) blir man automatiskt Guld under det följande medlemsåret, även om de intjänade poängen/segmenten bara skulle räckt till Silver (eller inte till någon statusnivå alls).
De poengene som allerede sto på giverkontoene deres før starten, beholder hver og en til eget bruk, eller de kan overføres til mottakerkontoen ved å logge inn her og bruke tjenesten Overfør poeng.
http://www.sas.no/familie-konto
Skal bestille 4 billetter til EWR, men kun jeg har gullkort. Hvis jeg bestille alle 4, kan alle 4 velge sete eller bare jeg?
Du kan velge sete til alle i bestillingen. Merk ved SAS langdistanse kan alle velge sete ved bestilling, men enkelte seter vil være reservert for EBG/EBD
Det stemmer vel ikke helt, da softblock gjør at statusløse ikke har tilgang til alle seter som EGB+ har tilgang til- Pluss og business kan velge fritt i sin klasse
Kanskje feil tråd å spørre i men prøver.
Går EBG kortet og dets fordeler ut når kvalifiseringsperioden er over eller datoen som står på kortet? Takk for svar.
Har SAS sluttet med den fine velkomstpakken for Diamond?
Fikk Diamond-"velkomstpakken" for første gang i dag. Det var kun en vanlig hvit konvolutt med kun kort og bagasjelapper.
Hva skjedde med denne?
http://www.businessclass.no/de-forste-bildene-av-eurobonus-diamond-velkomstpakke/
Tror bare det var noen ytterst få som faktisk fikk den pakken. Jeg var kvalifisert før nivået ble innført men fikk bare to konvolutter med kort, tags og smartpass levert i juni.
Fikk det samme, bare konvolutt med kort og bagasjelapper. Og Smart Pass to uker senere.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.