EuroBonus 2.0

Jeg skal til Stockholm i helgen, og når jeg lander der imorgen, så har jeg akkurat oppnådd 10 leg og kvalifiserer til EBS. Jeg regner jo ikke med at profilen på appen eller nettsiden er oppdatert allerede til jeg skal hjem igjen på søndag. Jeg skulle veldig gjerne ha benyttet meg av muligheten for å bruke fast track på ARN når jeg reiser hjem. Hvordan kan jeg få "bevist" at jeg er EBS og dermed kan bruke den?

Noen som har noen tips?

Mitt tips er å ikke tenke på det.
Prøvde å finne ut av dette når jeg ble gull men måtte pent vente til alt var registrert i systemet.

Jeg skal til Stockholm i helgen, og når jeg lander der imorgen, så har jeg akkurat oppnådd 10 leg og kvalifiserer til EBS. Jeg regner jo ikke med at profilen på appen eller nettsiden er oppdatert allerede til jeg skal hjem igjen på søndag. Jeg skulle veldig gjerne ha benyttet meg av muligheten for å bruke fast track på ARN når jeg reiser hjem. Hvordan kan jeg få "bevist" at jeg er EBS og dermed kan bruke den?

Noen som har noen tips?

Står ovenfor samme "problem" i August. Hold oss oppdatert. :-)

Noen som har noen tips?

Kontakt SAS support når du har unnagjort Leg 10. Sansynligvis kan de ikke hjelpe deg og du må vente til SAS sine IT systemer har unnagjort den automatiske prosessen som tar et par dager.

Ble positivt overrasket da jeg ga min far et sølvkort på onsdag. På torsdag reiste han via cph og det stod EBS SK*S på billetten hans så han fikk fasttrack og lounge og var strålende fornøyd :-)

Noterte meg akkuratt at kona sin EBS har gyldighet til 2016!, så måtte sjekke min egen, og joda 2år. Siden jeg er noen usle poeng unna gull. Så er spørsmålet, har gull også fått lengre varighet? eller er det bare sølv som varer 2år ?

Noterte meg akkuratt at kona sin EBS har gyldighet til 2016!, så måtte sjekke min egen, og joda 2år. Siden jeg er noen usle poeng unna gull. Så er spørsmålet, har gull også fått lengre varighet? eller er det bare sølv som varer 2år ?

Jeg ble gull nå i Mai, og har bare blitt det for 1 år.

Kan ikke finne noen plasser det står at eurobonus har forlenget varigheten av status.

hva er din opptjeningsperiode?

Det stemmer det, du får ebs inneværende år pluss neste periode +3mnd, i ditt tilfelle 03/16

er vel for at man skal ha det hengende over seg i 3 måneder at "du er egentlig blå, men vi frister deg i 3 måneder til slik at du skal bruke masse penger på å beholde statusen"
:biggrin

Eller sas har de to mnd de trenger for å registrere en flight i systemet og så sende ut nytt kort i tilfelle du kvalifiserer i siste liten...

er vel for at man skal ha det hengende over seg i 3 måneder at "du er egentlig blå, men vi frister deg i 3 måneder til slik at du skal bruke masse penger på å beholde statusen"
:biggrin

Flere selskaper har det lignende. Grunnen er at du ikke skal miste statusen midlertidig fordi de er trege med å registrere poeng o.l. på slutten av perioden.

Flere selskaper har det lignende. Grunnen er at du ikke skal miste statusen midlertidig fordi de er trege med å registrere poeng o.l. på slutten av perioden.

Fornuftig løsning. Ikke oppdaga det selv før. Og kona synes det var storartet.

Henger vel også litt sammen med at man i gamle dager faktisk trengte 2-3 måneder på å få med alle flights, , samt fysisk sende ut nytt kort (trykk, postgang etc).

Er det slik at jeg skal gidde å gå for diamantstatus? Min opptjeningsperiode er til 31 juli så jeg har i realiteten kort tid igjen for å få 12000 poeng. Er diamantstatusen noe vits å inneha per ce? Er jo rimelig fornøyd med gullkortet.

Hei Hypern!

Om du er "spesielt" interessert kan du gå for det, men helt ærlig har jeg ikke merket noen stor forskjell fra når jeg var Gold til jeg ble Diamond..

Eneste at poengene mine ikke har forfallsdato og det er lettere å bestille bonusreiser!

Ble Diamond ved innføringen 1 April, og har faktisk til dags dato aldri sett noen velkomstpakke eller noe annet. Har fått medlemskap i Quintessentially gratis da (verdt 5-6000 kroner pr år..). :)

Blir litt opp til deg selv, men har vel softlanding, så blir du Diamond nå får du vel uansett Gull neste år og det kan jo være verdt litt..

Kim

Er det slik at jeg skal gidde å gå for diamantstatus? Min opptjeningsperiode er til 31 juli så jeg har i realiteten kort tid igjen for å få 12000 poeng. Er diamantstatusen noe vits å inneha per ce? Er jo rimelig fornøyd med gullkortet.

Du får be en som sikler etter gullkort om å sponse en MR mot at du gir han gullkort etterpå :P

Back