dette fungerer med varierende hell..Ring 05400, og få de til å oppdatere bookingene dine. Endringer i status oppdateres dessverre ikke i framtidige bookinger.
Sørg bare for å ha Amadeus-referansene klare, så bruker ikke kundebehandleren mer enn ca 20 sekund på å ordne dette - per reise.
Da slipper du å eventuelt føle deg mistenkeliggjort, og du har en viss sjanse for å få ledig midtsete.![]()
Jeg passerte 100k forrige måned og dermed EBD nå. Har fortsatt en måned igjen av kvalifiseringsperioden min. Spørsmål, tidligere i år og da som EBG ga jeg bort ett sølvkort. Hvorfor får jeg ikke lov å gi ett gullkorn nå? Det ser ut til at jeg kan gi ett sølvkort til. Det stemmer forsovidt, men jeg vil gi bort gull. Og selv om jeg ga ett sølv som gull medlem kunne jeg jo ikke vite at jeg skulle kvalifisere til EBD på det tidspunktet. Betyr det at jeg har gått i en felle her eller er det sånn at jeg fortsatt kan gi sølv nr 2, og når jeg kommer på ny periode så får jeg ett nytt gull jeg kan gi? Høres for raust ut i tilfelle. Noen som har vært borte i det samme?
Noen som har noe erfaring med hvordan Quintessentially Lifestyle Congierce Service fungerer fra goodie bagen til diamantmedlemmer?
...
Så akkurat at jeg kommer til å bikke ca. 125.000 poeng i inneværende periode, og kommer med følgende forslag til EBD-`forbedring´:
La alle grunnpoeng opptjent utover de kvalifiserende 100.000 bli overført som `flying start´til perioden etter.![]()
God tanke - da er jeg nesten ferdig med neste periode før denne utløper![]()
Heisann!
Ja, er enig med at overskytende over 100k burde blitt med i neste periode også! Vært en grei oppgradering av programmet det, og noen andre selskaper har jo dette!
Kim
https://mysasidea.flysas.net/idea/flying-start-next-qualifying-period-diamond-members
Flying start on the next qualifying period for Diamond members
Improve the Eurobonus program for Diamond members by letting all excess points or qualifying flights of the 100.000 basic point/ 100 flights mark, be transferd to the nex qualifying period.
Jeg har et lite spørsmål her!
Jeg har 9flights med SK i min periode, og er et steinkast unna sølvkort. Man får jo innlandslounge og fasttrack på OSL ut August. Så ja, jeg reiser BGO-OSL med SK 21AUG, og retur OSL-BGO med SK 24AUG. I teorien har jeg sølvkort til 24AUG. Kan jeg benytte meg av lounge og fastrack? Utrolig kjipt da jeg hadde en flight med SK BGO-TRD i januar, men denne ble ikke registrert fordi jeg ikke meldte meg inn i eurobonus før april-mai...
Hva sier forumet?
Dersom flyvningen den 21 (som er din 10ende) rekker og bli registrert i Eurobonus systemet før du skal hjem igjen den 24 så vil du ha sølvkort, og alle fordelene det medfører. Men det varierer veldig hvor lang tid registreringen av flyvningene tar, alt fra 2-14 dager.
Håper det er svar nok.
Jeg har et lite spørsmål her!
Jeg har 9flights med SK i min periode, og er et steinkast unna sølvkort. Man får jo innlandslounge og fasttrack på OSL ut August. Så ja, jeg reiser BGO-OSL med SK 21AUG, og retur OSL-BGO med SK 24AUG. I teorien har jeg sølvkort til 24AUG. Kan jeg benytte meg av lounge og fastrack? Utrolig kjipt da jeg hadde en flight med SK BGO-TRD i januar, men denne ble ikke registrert fordi jeg ikke meldte meg inn i eurobonus før april-mai...
Hva sier forumet?
Funker også men husk å melde deg på via linken.. Jeg fikk poengene samtidig som at basic poengene kom inn etter første flytur etter bursdagen min.