Det samme ligger inne for EBG også, men foreløpig uten innhold![]()
Uten innhold på min sølvprofil.
Det samme ligger inne for EBG også, men foreløpig uten innhold![]()
Lurer på denne jeg og. Er i så tilfelle en god del perks fra å gå fra EBG -> EBD alikavel. Gave/goodiebag, gi et gullkort, gullkort et ekstra år ++.Noen som har sett noe svart på hvitt om ' soft landing' fra EBD til EBG ?
EBG hadde en gen mail-adresse er det kommet for Diamant også ?
Ja, finnes egen mailadresse for Diamond. diamond.no@sas.no
Sto det i Diners-brevet mitt i hvertfall.
gull.no@sas.no var den for EBG.
Kim
Tror ikke den muligheten eksisterer nei. Hvorfor ikke? Trolig fordi det koster mer, og at dette skal være en "perk" for gull.Hvordan kan member og sølv kontakte Eurobonus på e-post? Finnes denne muligheten i det hele tatt? Hvis nei, hvorfor ikke?
Jeg mangler ekstrapoeng etter en kampanje som ga doble poeng på utvalgte ruter ved lansering av nye Eurobonus. Prøvde meg via kontakt-oss, men fikk et autosvar om å ringe.
Hvordan kan member og sølv kontakte Eurobonus på e-post? Finnes denne muligheten i det hele tatt? Hvis nei, hvorfor ikke?
Jeg mangler ekstrapoeng etter en kampanje som ga doble poeng på utvalgte ruter ved lansering av nye Eurobonus. Prøvde meg via kontakt-oss, men fikk et autosvar om å ringe.
Takk for din e-post vedr. EuroBonus. Vårt mål er å svare deg i løpet av
dagen.
Våre åpningstider er 08.00–17.00 (hverdager).
Hvordan kan member og sølv kontakte Eurobonus på e-post? Finnes denne muligheten i det hele tatt? Hvis nei, hvorfor ikke?
(...)
Men det er da bare og ringe, vel? Jeg har veldig god erfaring med SAS sin kundeservice over telefon, problemes som ikke kunne løses der og da fikk jeg gjevnlige follow-up SMS-er om helt til det ble løst.![]()
Muligheten finnes ikke lenger. Men du kan skrive inn til SAS Eurobonus 0080 Oslo, eller ringe eller bruke chatten. (...)
Family pooling: Få poeng fra opptil 8 familiemedlemmer overført månedlig til din konto!! Veldig bra forbedring!
http://www.flysas.com/family-pooling/?nssexc=true
Har lest gjennom vilkåra og står igjen med eit spørsmål: Poeng frå givar-konto kjem som Extrapoeng hos mottaker. Det er OK. Men vil givar framleis bygge status på grunnlag av både segment og eigne opptente basispoeng (før dei vert overført)? Vil anta at det er slik, men det står ikkje nokon stad såvidt eg kan sjå.
Det er nok samme vilkår som en vanlig poengoverføring, bare at det går automatisk og du slipper gebyret.
På givers aktivitetslogg vil det nok stå, poeng inntjent og poeng overført. Dvs at resten av familien også kan opptjene status på både poeng og segment, mens du får poengene.