EuroBonus 2.0

Ser at inne på gold.flysas.com under kontakt står det at diamond har døgnåpen kundeservice, men det står ikke noe om at gull har det.

Har de fjernet 24 timers kundeservice for gull?

Ja, finnes egen mailadresse for Diamond. diamond.no@sas.no

Sto det i Diners-brevet mitt i hvertfall. :)

gull.no@sas.no var den for EBG. :)

Kim

Hvordan kan member og sølv kontakte Eurobonus på e-post? Finnes denne muligheten i det hele tatt? Hvis nei, hvorfor ikke?

Jeg mangler ekstrapoeng etter en kampanje som ga doble poeng på utvalgte ruter ved lansering av nye Eurobonus. Prøvde meg via kontakt-oss, men fikk et autosvar om å ringe.

Hvordan kan member og sølv kontakte Eurobonus på e-post? Finnes denne muligheten i det hele tatt? Hvis nei, hvorfor ikke?

Jeg mangler ekstrapoeng etter en kampanje som ga doble poeng på utvalgte ruter ved lansering av nye Eurobonus. Prøvde meg via kontakt-oss, men fikk et autosvar om å ringe.
Tror ikke den muligheten eksisterer nei. Hvorfor ikke? Trolig fordi det koster mer, og at dette skal være en "perk" for gull.

Men det er da bare og ringe, vel? Jeg har veldig god erfaring med SAS sin kundeservice over telefon, problemes som ikke kunne løses der og da fikk jeg gjevnlige follow-up SMS-er om helt til det ble løst. ;)

Forøvrig så svarer de bare på gullmailen på hverdager.

Takk for din e-post vedr. EuroBonus. Vårt mål er å svare deg i løpet av
dagen.
Våre åpningstider er 08.00–17.00 (hverdager).

Muligheten finnes ikke lenger. Men du kan skrive inn til SAS Eurobonus 0080 Oslo, eller ringe eller bruke chatten. Jeg antar grunnen er at det kommer alt for mange henvendelser som fint kan gjøres via online-skjemaene, og ofte er de også mangelfulle (mangler navn, eb-nummer, hva saken gjelder, osv.). Og dermed bruker man alle ressursene på ting som kunden kan gjøre selv. Gold, Diamond og Pandion har fortsatt muligheten. Det fantes et online-skjema før, men jeg tror ikke det går lenger til en betjent adresse.

(...)
Men det er da bare og ringe, vel? Jeg har veldig god erfaring med SAS sin kundeservice over telefon, problemes som ikke kunne løses der og da fikk jeg gjevnlige follow-up SMS-er om helt til det ble løst. ;)

Joda, jeg har ikke noe problem med å ringe, men da dette er en bagatellmessig sak (er snakk om 1000 ekstrapoeng), så tenkte jeg det var mest effektivt å bare sende en e-post, med dokumentasjon. :)

Ja.

Muligheten finnes ikke lenger. Men du kan skrive inn til SAS Eurobonus 0080 Oslo, eller ringe eller bruke chatten. (...)

Chat'en var et bra tips, evt. Men ringer i morgen. Takk for gode svar. :)

Family pooling: Få poeng fra opptil 8 familiemedlemmer overført månedlig til din konto!! Veldig bra forbedring!

http://www.flysas.com/family-pooling/?nssexc=true

Dette kan nok vere smart og praktisk for mange. Når ein skal mange på tur er det fint å ha ha alle poenga for betaling på ein stad.

Har lest gjennom vilkåra og står igjen med eit spørsmål: Poeng frå givar-konto kjem som Extrapoeng hos mottaker. Det er OK. Men vil givar framleis bygge status på grunnlag av både segment og eigne opptente basispoeng (før dei vert overført)? Vil anta at det er slik, men det står ikkje nokon stad såvidt eg kan sjå.

Har lest gjennom vilkåra og står igjen med eit spørsmål: Poeng frå givar-konto kjem som Extrapoeng hos mottaker. Det er OK. Men vil givar framleis bygge status på grunnlag av både segment og eigne opptente basispoeng (før dei vert overført)? Vil anta at det er slik, men det står ikkje nokon stad såvidt eg kan sjå.

Det er nok samme vilkår som en vanlig poengoverføring, bare at det går automatisk og du slipper gebyret.

På givers aktivitetslogg vil det nok stå, poeng inntjent og poeng overført. Dvs at resten av familien også kan opptjene status på både poeng og segment, mens du får poengene.

Det er nok samme vilkår som en vanlig poengoverføring, bare at det går automatisk og du slipper gebyret.

På givers aktivitetslogg vil det nok stå, poeng inntjent og poeng overført. Dvs at resten av familien også kan opptjene status på både poeng og segment, mens du får poengene.

Det er slik eg og tolkar det. Meget bra.

Dette høres jo smart ut. Samboeren og jeg har ca 50.000 poeng hver, og det hadde jo vært kjekt å få det samlet ett sted. Men jeg ser ikke poenget i å sette opp dette fra nå av, hvis det uansett koster meg ca. 250EUR å få overført det som allerede står på hennes konto.

Hvordan fungerer det egentlig når man skal bestille en bonusreise. Kan betalingen trekkes fra to EuroBonuskontoer eller er man nødt til å gjøre en overføring i forkant?

Back