EuroBonus 2.0

Blei oppgradert til EBS, men det utløper visst allerede når opptjeningsperioden er slutt (1.juni). Trudde EBS varte 1 år?

Jeg har i alle fall nettopp gitt bort et diamant-kort til dama.
Kunne alternativt gitt bort to gull-kort, men jeg har (dessverre) ikke to damer.

Det tar vel dog en liten måned før diamant-jenta har kortet sitt...

Jeg får ikke opp nytt design i appen.. Har iPhone.

Er det noen som hadde "FastTrack to Gold" som har fått Diamond eller teller ikke disse?

Opptjeningsåret mitt gikk ut i går, 31.03.2014, med over 120.000 grunnpoeng.
Ikke en lyd fra SAS, og fortsatt Gullmedlem.

Noen som vet hva "cut over" reglene er?

Spør igjen: Noen som har fått Diamond-status? Jeg har det ikke, selv om det er godt over 100k poeng. Nå er en del av disse riktignok "FastTrackToGold", så mulig man da er ekskludert?

Spør igjen: Noen som har fått Diamond-status? Jeg har det ikke, selv om det er godt over 100k poeng. Nå er en del av disse riktignok "FastTrackToGold", så mulig man da er ekskludert?

Jeg er i samme situasjon som deg, over 100 000 (inkludert "fast track to gold").
Ikke fått noen ny status enda.....
Mener noen hadde sjekket dette tidligere og at det skulle telle.
Litt rart hvis det teller for gull men ikke diamond.

Får vel bare gi det litt tid....

Ja, har fått. Iphone appen viser diamond som tekst, men grafikken er ikke helt up to date.
Sjekk heller på sas.no, her stemte alt for min del

Back