EuroBonus 2.0

Har opptjeningsperiode 1.juni 13 - 31.mai 14, og ble sølv i dag. Men det står at det utløper juni i år (om 2 mnd!!)- samme som opptjeningsperioden. Det er vel feil? Skal jeg ikke være det i et år?


Samme som meg. Då er det vel neppe ein feil når fleire får samme....
 
Status får man ut inneværende opptjeningsperiode + 12 mnd + 3 mnd ekstra. Har du opptjeningsperiode ut mai 2014 vil du ha ny status ut august 2015.
 
Status får man ut inneværende opptjeningsperiode + 12 mnd + 3 mnd ekstra. Har du opptjeningsperiode ut mai 2014 vil du ha ny status ut august 2015.


Ringer vi og klager, eller dukker det magisk opp av seg sjølv? ;)
 
Har passert 200k poeng i min opptjeningsperiode, men står fortsatt som gull. Jaja, det ordner seg vel før sommeren en gang.
 
Er det slutt på gratis skibag for sølv? Virker slik på formuleringen i appen der det kun er poengtert for gull og diamond

Edit: står på nett at det er for alle.
 
Last edited:
Mulig litt OT, så flytt gjerne posten til passende tråd:

Hvis jeg skal ta ut en bonusreise t/r fra én sone til en annen, er det mulig å ha retur fra en annen by, så lenge den er i samme sone? Jeg er altså interessert i å slippe å betale enveissummer for bonusbillettene, men få en t/r-pris.

Det er snakk om Europe - Central Africa; Oslo-Nairobi og muligens retur fra Kigali.
 
Mulig litt OT, så flytt gjerne posten til passende tråd:

Hvis jeg skal ta ut en bonusreise t/r fra én sone til en annen, er det mulig å ha retur fra en annen by, så lenge den er i samme sone? Jeg er altså interessert i å slippe å betale enveissummer for bonusbillettene, men få en t/r-pris.

Det er snakk om Europe - Central Africa; Oslo-Nairobi og muligens retur fra Kigali.

Funket for meg i fjor høst, men tror ikke det skal gå an på CT.
 
Nå har jeg forsøkt alt.

Oppdatert SAS app - ringt skrevet men er fortsatt som mange andre gull.

Er presset da jeg skal ut og reise mot slutten(langt) av neste uke - før denne turen trenger jeg å få gitt bort et gull kort til min kone som skal være med på reisen. Dette har med Lovsunget tilgang å gjøre hos Lufthansa.

Sabla irriterende da jeg har ringt flere ganger den siste tiden, og SAS har hver eneste gang sakt at dette gjøres automatisk 1 April.

Da en i tillegg får en Sur Svensk dame som et tydelig irritert over spørsmål om samme tema på tråden som ber oss GULL kunder "lugna er" blir jeg varm i hodet. Frekkhetens nådegave. Det er ikke vårt problem at vi forholder oss til datoer som SAS selv annonserer. Et snev av ydmykhet har jeg, og det forventer jeg at SAS burde hatt også.

Har godt over 100.000 nå 6 mnd før gullkortet mitt går ut. undres om jeg rekker å få nytt kort med nye fordeler før September……Grrrrrrr
 
Nå har jeg forsøkt alt.

Oppdatert SAS app - ringt skrevet men er fortsatt som mange andre gull.

Er presset da jeg skal ut og reise mot slutten(langt) av neste uke - før denne turen trenger jeg å få gitt bort et gull kort til min kone som skal være med på reisen. Dette har med Lovsunget tilgang å gjøre hos Lufthansa.

Sabla irriterende da jeg har ringt flere ganger den siste tiden, og SAS har hver eneste gang sakt at dette gjøres automatisk 1 April.

Da en i tillegg får en Sur Svensk dame som et tydelig irritert over spørsmål om samme tema på tråden som ber oss GULL kunder "lugna er" blir jeg varm i hodet. Frekkhetens nådegave. Det er ikke vårt problem at vi forholder oss til datoer som SAS selv annonserer. Et snev av ydmykhet har jeg, og det forventer jeg at SAS burde hatt også.

Har godt over 100.000 nå 6 mnd før gullkortet mitt går ut. undres om jeg rekker å få nytt kort med nye fordeler før September……Grrrrrrr

Glem ikke at det er politikere som styrer SAS. De har alltid lovet mye mer enn de klarer å holde, så at det bruker en måned på å innføre noe de har nevnt utad at skulle ta en dag, er ingen overraskelse. Hvordan de klarer å bruke så lang tid på dette, derimot, skjønner jeg ikke. Det er ikke snakk om SÅ mange kort, og jeg går ut fra at dette ikke gjøres manuelt.
 
Ingen som har fått et noenlunde kvalifisert svar via tlf/epost om hva de ser for seg av tid før ting er i orden?
 
Ingen som har fått et noenlunde kvalifisert svar via tlf/epost om hva de ser for seg av tid før ting er i orden?

Har passert godt over 100 000 poeng, ingen endring i status, sendte mail til gull mailen, men ikke noe svar! Virker som dette er dårlig planlagt, de måtte jo forstå at dersom kundene ikke blir oppgradert slik som lovet så får de en strøm av henvendelser. Det står riktignok ikke at det vil skje 1. april, men det er skapt noen forventninger.:angry::angry:
 
Det som irriterer mest er uforskammet het fra SAS medarbeidere på høflige spørsmål. Det er jo i mitt hode meget enkelt å være litt ydmyk og beklage.

Som jeg skriver så ble jeg bedt om å "lugna ned" slappe av - ta det med ro. Det var ikke bare personlig, men dama var tydelig irritert på at det var flere spørsmål om det samme. Hu gadd rett og slett ikke å høre på min utfordring neste uke -

Trur SAS bør hale inn slakken og skjerpe seg ellers vil dette nye nivået være med på å få folk til å velde ny hovedsamarbeidspartner på flysiden. Hvis andre selskap har samme eller bedre tilbud til reisende med så mange reiser som mange av oss har vil det være meget enkelt å bytte. Lufthansa er aggressive som Star alliance partner om dagen og KLM er meget ofte mye billigere.

Dette ble dessverre litt oppgulp - det beklager jeg, men hele greia er så unødig.
 
Hvis Sas har sagt at dette skal være på plass i løpet av april, og ikke nødvendigvis til den 1., så har vel ´lugna ned´damen et poeng …
Står gull ennå hos meg og.
 
Det som irriterer mest er uforskammet het fra SAS medarbeidere på høflige spørsmål. Det er jo i mitt hode meget enkelt å være litt ydmyk og beklage.

Som jeg skriver så ble jeg bedt om å "lugna ned" slappe av - ta det med ro. Det var ikke bare personlig, men dama var tydelig irritert på at det var flere spørsmål om det samme. Hu gadd rett og slett ikke å høre på min utfordring neste uke -

Trur SAS bør hale inn slakken og skjerpe seg ellers vil dette nye nivået være med på å få folk til å velde ny hovedsamarbeidspartner på flysiden. Hvis andre selskap har samme eller bedre tilbud til reisende med så mange reiser som mange av oss har vil det være meget enkelt å bytte. Lufthansa er aggressive som Star alliance partner om dagen og KLM er meget ofte mye billigere.

Dette ble dessverre litt oppgulp - det beklager jeg, men hele greia er så unødig.

At du tolker april som 1. april er vel mer ditt problem ;) Hadde SAS sagt 1. april hadde jeg støttet deg 110%. Om man ikke har status får man kjøpe seg en billett som gir loungeadgang.

Mye masing og kravmentalitet på folk i denne tråden. Tror faktisk at SAS skulle gått for 100K opptjening på SAS group som krav, og ikke tatt med FFTG-gjengen, det hadde truffet de SAS lojale bedre.
 
Last edited:
Heisann!

Fikk akkurat vite på Chat med SAS at alle oppdateringer til Diamant nå foregår manuelt, og at de kommer til å ha alt ferdig "i løpet av uken"...

Kim
 
At du tolker april som 1. april er vel mer ditt problem ;) Hadde SAS sagt 1. april hadde jeg støttet deg 110%. Om man ikke har status får man kjøpe seg en billett som gir loungeadgang.

Mye masing og kravmentalitet på folk i denne tråden. Tror faktisk at SAS skulle gått for 100K opptjening på SAS group som krav, og ikke tatt med FFTG-gjengen, det hadde truffet de SAS lojale bedre.


Hva med de kampanjene (julekalender) som har gitt basic point-boost o.l? Basic point er vel basic point? Selv ble jeg litt overrasket over at jeg fikk 50K EB basic poeng etter FTTG. Men det var vel den smarteste IT-løsningen de hadde da
 
Back
Top