EuroBonus 2.0

Det kan se slik ut. Men skjønner ikke helt hvordan de klarer å skille på det, for hos meg står det over 100K poeng, passert Diamond-nivå.

Det kan se slik ut. Men skjønner ikke helt hvordan de klarer å skille på det, for hos meg står det over 100K poeng, passert Diamond-nivå.

Over 100000 her også, og fremdeles gull. Jaja... det var kanskje å håpe på litt mye at FTTG telte også inn mot Diamond-nivå. Men jeg har iallefall sent mail til gull-mailen for å høre om det er noe som "henger" noe sted og som de kan løsne opp i....

Har ikke dere med FTTG fått epost og brev om diamant? Satser på at de ruller ut blokker med statuser fortløpende.

Rune er vel Pandion, så det han sier er vel helt 'innafor' og i tråd med det han kan gjøre med de privilegiene som følger av den statusen....

Ingen aprilspøk, nei. Jeg har for øvrig veldig lite til overs for aprilspøker, og i tillegg ser jeg det er brudd på forumreglene. :)

Faktisk (bittelitt) imponert over SAS her. Kjæresten min "aksepterte" tilbudet om diamant-kort litt før kl. 08:00, og noen få minutt etterpå var hun visstnok oppdatert som diamant-kunde på sas.no.

Noe får da SAS faktisk til i systemene sine.

Har ikke dere med FTTG fått epost og brev om diamant? Satser på at de ruller ut blokker med statuser fortløpende.

Virker som om ingen FTTG har fått Diamond, mens de "alle" andre har fått oppdatert statusen. Så tviler litt på at man får det om man ikke har 100k utenom FFTG..

Virker som om ingen FTTG har fått Diamond, mens de "alle" andre har fått oppdatert statusen. Så tviler litt på at man får det om man ikke har 100k utenom FFTG..

Neida. Jeg har godt over 100k poeng og over 100 flights opptjent på "vanlig" måte, men står fremdeles som gull...

Fælt så utålmodige folk er, det tar nok tid å oppdatere alle sammen. Jeg har 110K uten FTTG, men er fortsatt gull. Om ikke det endrer seg ila av noen dager skal jeg nok også begynne å springe rundt i rommet og veive med armene :D

Eg tok kontakt med EuroBonus-kundeservice etter nyheten om Diamond-nivå kom. Eg har det skriftlig frå SAS Chat (for what its worth?) at FTTG-poenga tel på vegen mot Diamond-nivå.

Du skrev: Med andre ord så har eg no 83150-grunnpoeng på kontoen min. Det eg lurer på, er om desse tel med mot opptjening til EuroBonus Diamond-nivået? Med andre ord, eg treng "berre" 17'000 fleire grunnpoeng for å oppnå Diamond-status?
Tony: Hm, jag ska ta och kolla upp detta i systemet. Ett ögonblick!
Tony: Ser nu att du saknar mycket riktigt 17.000 poäng (16.850 exakt) för att bli Diamond-medlem. Om du uppnår dessa poäng så kommer du att bli uppgraderad automatiskt :)

Hei, jeg lurer rett og slett på om noen av dere diamond medlemer som har lyst å gi bort/selge ett gull kort til meg?

Kontakt gjerne på pm.

Unnskyld frekkheten.

Er en på et annet forum som sier han er oppgradert til Diamond med poeng opptjent på FTTG.
Er nok bare å smøre seg med litt tålmodighet her. Går nok i orden.

Oppdatert app, fortsatt Gold her.. Er på OSL nå, og her visste man ingenting i servicedesken..

Kim

Jeg kjøper gjerne sølv (eller gull) dersom noen av dere ikke skulle ha noe(n) bedre å bruke det på:rolleyes:
Med bare privatreiser i denne opptjeneingsperioden, må jeg så langt nøye meg med den svært så eksklusive "member" tittelen (tidligere gull)...
PM mottas med takk, og førstemann belønnes med NOK :)

Har opptjeningsperiode 1.juni 13 - 31.mai 14, og ble sølv i dag. Men det står at det utløper juni i år (om 2 mnd!)- samme som opptjeningsperioden. Det er vel feil? Skal jeg ikke være det i et år?

Back