Er det noen som vet noe om NÅR muligheten for garanterte / bedre tilgjengelighet på bonusbilletter for EBG og EBD kommer?
Billettene i dag er ofte merket EBG eller SK*G vil nye billetter bli merket EBD eller SK*D
En rekke forumskribenter har fått mail fra SAS - ikke jeg.
Hvor lang tid etter at en har rundet 100.000 poeng kom mailen ?
Inneholdt mailen invitasjon til å invitere noen andre som gullmedlem ?
Når min inviterte gull person mottar sitt gull kort vil da den personen invitere et sølvmedlem ?
Er det andre Star Alliance selskaper som har Diamant nivå ? hvis ikke er det da gjennkjentbar at SAS har det.
Billettene i dag er ofte merket EBG eller SK*G vil nye billetter bli merket EBD eller SK*D
Hva er et Gullkort verdt?
Jeg ønsker synspunkt på verdien av EBD etter regnestykket EBG+EBD+100.000 poeng. Trenger argumenter for MR. Hvor mye kan man betale for en skikkelig MR som gir 100.000 poeng for å gå i null? (Pyser kan selvfølgelig dele MR i flere kortere).
Ja dersom man allerede EBG er 3 * BGO-OSL-CPH-SFO t/r - bestilt i Z-klasse ca NOK 67000,-
Vet ikke om kroppen har gått av 6 døgn og 3 passeringer av TSA/US Imigration
Ja dersom man allerede EBG er 3 * BGO-OSL-CPH-SFO t/r - bestilt i Z-klasse ca NOK 67000,-
Vet ikke om kroppen har gått av 6 døgn og 3 passeringer av TSA/US Imigration
Jeg setter stor pris på det nesten alltid ledige setet ved siden av meg på SK flighter. Fått dette omtrent 9/10 ganger etter jeg ble EBG.
Ang. EBD satser jeg på flere uoffisielle fordeler, som oppgradering osv.
Forutsetter at dette gjelder reiser med sete i SK Plus-del av kabinen og ikke -Go??
Nope, reiser for det sller meste i sas go, har omtrent alltid ledig sete ved siden av meg!
Fikk en ved siden av meg på vei hjem fra AMS for en mnd siden, ellers har jeg vært fri
Her blir det mye diskusjon om hva det koster å skaffe seg EBD. Det er ikke så vanskelig å regne ut. Mitt spørsmål var imidlertid hvilken verdi vi skal sette på kortet når vi har fått det. Hva bruken og fordelene er verdt for oss.
Snasent.. utvalgt heldig
Har vært EBG noen år selv og aldri opplevd fenomenet i særlig grad (med unntak av reiser i Plus da..)
Mulig dette er del av forbedringene i nye EuroBonus da, men rart det også om du har opplevd dette i lengre tid.
Kanskje jeg som er uheldig og bare flyr på flightet med uheldig høy kabinfaktor..!?!?!
Noen andre som har positive eller negative erfaringer med dette?
Snasent.. utvalgt heldig
Har vært EBG noen år selv og aldri opplevd fenomenet i særlig grad (med unntak av reiser i Plus da..)
Noen andre som har positive eller negative erfaringer med dette?
Jeg har også nesten alltid ledig midtsete når jeg flyr.
Jeg har ikke (ennå) EBG, har faktisk ikke vært i lufta siden jeg fikk EBS..
Så jeg tror det er tilfeldig, spesielt siden på SAS får man velge sete selv..
A B C | D E F
14 + X - + X -
15 + + + - X +
16 + + + +
[+] Available [P] Preferred [G] Galley
[-] Unavailable [X] Blocked [|] Aisle
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.