Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hørte også den - de har trolig endret manuset.
Vet ikke helt om dette er riktig tråd, men prøver.
Litt dum opplevelse på Værnes i dag. Tror kanskje det kan ha vært noe teknisk krøll. Jeg hadde en Widerøe-billett til Tromsø. Eurobonus-nummer var lagt inn ved bestilling, og jeg registrerte også kortet på automat. Som sølvmedlem skal en jo ha to kolli, men fikk bare ett av automaten - det medførte en tjue minutter lang kø.
I tillegg fungerte selvsagt ikke fast tracken, sjøl om jeg spurte i og fikk "ja" i bagasje-leveringa. Så noe rart må ha skjedd. Men heldigvis fikk jeg tilgang til café loungen - veldig bra.
Som EBG/EBD så kan en ta med en venn gjennom fast-track. Men noen som EBS, har jeg da samme privilegier? Er to voksne og to barn som reiser nå i juli, og begge de voksne er EBS men ungene er EBB.
Du må nok gå i den vanlige sikkerhetskontrollen![]()
Tror det fint skal gå ann å ta med 2 gjester (barn) både i fasttrack og lounge gitt at dere voksne har ebs..
En større innenrikslounge på OSL er vel lite innhold for å kunne kalle det Eurobonus 3.0.Eurobonus 3.0 på gang... (mot slutten av artikkelen).
http://e24.no/privat/reise/sas-ab/s...robonus-medlem-nummer-fire-millioner/23509349
De kommer nok med noe mer.En større innenrikslounge på OSL er vel lite innhold for å kunne kalle det Eurobonus 3.0.
I følge agenten var dette en "hemmelig" gode til EB-kunder.
Skal en tur til Hong Kong får nok poeng på veien til Hong Kong til å bli EB Sølv. Får jeg da fordelene på veien hjemover etter en uke?, hovedsakelig interessert i ett ekstra kolli innsjekket bagasje.
Skal en tur til Hong Kong får nok poeng på veien til Hong Kong til å bli EB Sølv. Får jeg da fordelene på veien hjemover etter en uke?, hovedsakelig interessert i ett ekstra kolli innsjekket bagasje.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.