Hørte også den - de har trolig endret manuset.
Vet ikke helt om dette er riktig tråd, men prøver.
Litt dum opplevelse på Værnes i dag. Tror kanskje det kan ha vært noe teknisk krøll. Jeg hadde en Widerøe-billett til Tromsø. Eurobonus-nummer var lagt inn ved bestilling, og jeg registrerte også kortet på automat. Som sølvmedlem skal en jo ha to kolli, men fikk bare ett av automaten - det medførte en tjue minutter lang kø.
I tillegg fungerte selvsagt ikke fast tracken, sjøl om jeg spurte i og fikk "ja" i bagasje-leveringa. Så noe rart må ha skjedd. Men heldigvis fikk jeg tilgang til café loungen - veldig bra.
Som EBG/EBD så kan en ta med en venn gjennom fast-track. Men noen som EBS, har jeg da samme privilegier? Er to voksne og to barn som reiser nå i juli, og begge de voksne er EBS men ungene er EBB.
Du må nok gå i den vanlige sikkerhetskontrollen![]()
Tror det fint skal gå ann å ta med 2 gjester (barn) både i fasttrack og lounge gitt at dere voksne har ebs..
En større innenrikslounge på OSL er vel lite innhold for å kunne kalle det Eurobonus 3.0.Eurobonus 3.0 på gang... (mot slutten av artikkelen).
http://e24.no/privat/reise/sas-ab/s...robonus-medlem-nummer-fire-millioner/23509349
De kommer nok med noe mer.En større innenrikslounge på OSL er vel lite innhold for å kunne kalle det Eurobonus 3.0.
I følge agenten var dette en "hemmelig" gode til EB-kunder.
Skal en tur til Hong Kong får nok poeng på veien til Hong Kong til å bli EB Sølv. Får jeg da fordelene på veien hjemover etter en uke?, hovedsakelig interessert i ett ekstra kolli innsjekket bagasje.
Skal en tur til Hong Kong får nok poeng på veien til Hong Kong til å bli EB Sølv. Får jeg da fordelene på veien hjemover etter en uke?, hovedsakelig interessert i ett ekstra kolli innsjekket bagasje.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.