EuroBonus 2.0

Eksisterende bookinger står fortsatt som EBG, selv om jeg har vært på wf.no og endret. Mens Berg-Hansen har oppdatert automatisk til EBD i profilen (jeg har ikke endret selv) og dagens bestilling kom ut med EBD.
Tror SAS endrer for deg.
Mine nye er også med EBD, men profilen hos via var fortsatt EBG..

Det ser ut til at SAS har nedgradert igjen. Fra Pula igår ble jeg fortalt at prioritert boarding kun gjalt de som fløy "businness class"(?). Har hørt at andre også har opplevd at det som står om prioritert boarding på https://www.sas.no/EuroBonus/Om-EuroBonus/Medlemsnivaer/ ikke lengere stemmer.

På Facebook får jeg som svar fra SAS at man må ha priority tag på håndbagasje for å kunne bruke priority boarding.

En ting kan SAS i alle fall og det er å lage forvirring.

Det de gjør på en sesongstasjon som Pula tror jeg ikke du skal ta så bokstavelig. Bogdans Used Cars and Aircraft Handling er sjelden up to date når det gjelder slike prosedyrer.

Det skjer jo titt og ofte at det kun annonseres priority boarding for "business" - opplevde det senest på ARN forrige onsdag. Jeg gir blanke og boarder uansett, i håp om at de skal forsøke å stoppe meg. Jeg ble derimot faktisk stoppet på vei fra 7C til fremre toalett på OSL-CPH i går, med beskjed om at dette toalettet bare var for Plus (!), men jeg satte da bare blikket i dragen og la til "OG Eurobonus Gull". Slapp frem ja.

Det skjer jo titt og ofte at det kun annonseres priority boarding for "business" - opplevde det senest på ARN forrige onsdag. Jeg gir blanke og boarder uansett, i håp om at de skal forsøke å stoppe meg. Jeg ble derimot faktisk stoppet på vei fra 7C til fremre toalett på OSL-CPH i går, med beskjed om at dette toalettet bare var for Plus (!), men jeg satte da bare blikket i dragen og la til "OG Eurobonus Gull". Slapp frem ja.

Haha. Ny EuroBonus-fordel: Mulighet til å bruke SAS Plus-toalettet selv om man reiser i SAS Go.

Hva med å utstyre alle passasjerer med en slik mappe rundt halsen som alenereisende barn har? Kunne hatt bilde av statuskort, og ikoner som viste hva man har krav på av service. Mye enklere for alle!

Tror SAS endrer for deg.
Mine nye er også med EBD, men profilen hos via var fortsatt EBG..

Mine fremtidige reiser ligger fremdeles inne med EBG, selv om Kort i app og profil viser EBD.. Blir sikkert liggende inne i registrene som EBG på turene da, å må vise kort for ev å få en gratis drikke...

Mine fremtidige reiser ligger fremdeles inne med EBG, selv om Kort i app og profil viser EBD.. Blir sikkert liggende inne i registrene som EBG på turene da, å må vise kort for ev å få en gratis drikke...
Chat'en ordnet EBD på eksisterende kjapt.

Flyvertinnene sier vel at det fremre toalettet er kun for plus-kabinen? Gjorde det i allefall sist jeg satt i plus, på vei til Spania.

w

Det har jeg aldri sett at de har gjort, og jeg har hatt noen hundre turer i plus siden konseptet ble innført, men stort sett innenlands. Mulig de gjør det på en annen måte utenlands? Det er tross alt SAS...:rolleyes:

Det har jeg aldri sett at de har gjort, og jeg har hatt noen hundre turer i plus siden konseptet ble innført, men stort sett innenlands. Mulig de gjør det på en annen måte utenlands? Det er tross alt SAS...:rolleyes:

Hadde to turer til LPA i fjor høst. Var bare på den ene returen de ikke reserverte det fremre toalettet til Plus. Dragen ga KLAR beskjed om at toalettet foran var for Plus.
På siste returen ble alle som stilte seg i do-kø henvist til å stelle seg i kø ved rad 9 som da var fremre Go rad. Hun skulle ikke ha noe fising i rekkene hos Plus.
Var ganske så stille og godt på rad 1.
Det var et lite plaster på såret for å måtte fly RRF

De har sagt det flere ganger innenriks på flyvninger jeg har hatt. Men aldri mellom Stavanger og Bergen, men der rekker man ikke noe uansett.

Back