Først rykker Brann ned, og så dette... For en uke... ;-)
5 avbestillinger for Plus er på vei straks... Dette er intet mindre enn destruktiv kundebehandling![]()
![]()
![]()
5 avbestillinger for Plus er på vei straks... Dette er intet mindre enn destruktiv kundebehandling![]()
![]()
![]()
Opptjening til Søreuropa ned 75% i billig Go og 81,25% i billig +
Det var ikke bra med en så kraftig reduksjon innen Europa.
Men rett skal være rett WF789, maks reduksjon til Sør-Europa i Plus blir 63%.
Opptjening av poeng blir redusert slik innen Europa til eksisterende soner:
Lav Go:
EU1 -500 / -50%
EU2 -1000 / -67%
EU3 - 1500 / 75%
Plus: (ikke full-flex C eller D og Z som er connection Intercont)
EU1 -500 / -25%
EU2 -1500 / -50%
EU3 -2500 / -63%
Det er dessverre heilt opp til dei å endre på billettar etter at informasjonen er gjeven, men for dei billettane som er kjøpt før endringa kom skal eg fint klare å argumentere meg fram til at eg skal ha det produktet eg betalte for i si tid. Venter difor med avbestillingar fram til dette er avkrefta/stadfesta.
Er vel bare å vente på flere gode nyheter.... Hvis de ikke devaluerer opptjening med partnere også, så taper de vel endel kunder til f.eks. United. Her kommer det nok mer....
Direkte selvdestruerende. Sint email er sendt SAS.
Jaja, da får vi i allefall noe å snakke om i kveld.
Intjäningen utav poäng gäller för alla resor efter 01 januari oavsett om de är bokade innan 01 januari.
De nya kvalificerings kraven gäller från 01 januari och din period
avslutas den sista februari. Du behöver alltså 90 000 poäng innan sista
februari för att uppnå Diamant status som det ser ut i dagsläget.
Ändringar kan dock ske eftersom det ännu inte är 100% slutfört hur det
ska vara så vi kan inte utlova något ännu om detta stämmer.
Dagens!!!
Jeg forstår at de måtte gjøre noe, men kommunikasjonen og timingen er jo helt på jordet.
Her har de hauset Eurobonus noe eventyrlig etter at de fikk det tilbake. Bare for så å stri-rasere det fullstendig.
Det er ingen som bryr seg om 250 poeng. Period! Du må fly 40 legs for å få råd til en innenriks Return. Kom igjen...
Vanlige folk (ikke gærninger som oss) flirer av program som M&M og KLM. "Oooooh, jeg fikk 188 poeng fra Amsterdam og hjem. Bare 10 år har jeg nok til en kaffe".
Men som sagt skjønner jeg at noe måtte gjøres pga sykt høy opptjening på billige billetter til sør-Europa
De prøver kanskje å bevise at det ikke bygger lojalitet...Jeg lurer litt på hvorfor SAS har mast sånn på å få gjeninnført bonus innenlands i Norge når de tilsynelatende ikke forstår hva som skal til for å bruke programmet til lojalitetsbygging...