Etterlysning , TilHimmels

Replying to Topic 'Etterlysning , TilHimmels'

Originally posted by Jack

Er vel heller sjeldent at ”hemmelig” informasjon har kommet ut her… er vel heller selskapet som overnervøse og bedriver sensur! Og ja… de kan finne på å kneble sine ansatte.... om det har skjedd her vet jeg ikke… men at det er gjort… det vet jeg…
Det er vel ingen ansatte innen bransjen som har underskrevet en avtale om taushet? Jeg har underskrevet mange arbeidskontrakter men aldri en ”kontrakt” for min taushet… Så jeg er rimelig sikker i min sak når jeg sier at selskap ikke kan diktere sine ansatte… så lenge man ikke avslører hemmeligheter(Og da har man taushetsløfte?)… så er man vel sikker?
:smokin

Naa har ikke jeg jobbet i flybransjen, men i mine jobber baade innen bryggeri og oljeservice bransjen har jeg underskrevet taushetskontrakter saa saa uvanlig er det ikke

Originally posted by Someone

Naa har ikke jeg jobbet i flybransjen, men i mine jobber baade innen bryggeri og oljeservice bransjen har jeg underskrevet taushetskontrakter saa saa uvanlig er det ikke

Oki…. Var litt uklar der… jeg har skrevet under flere arbeidskontrakter innen luftfarten… jeg har også måttet skrive under på taushetsløfte innen andre bransjer… men ikke innen luftfarten….

Vil bare påpeke at mailen ble sendt til alle i dy og ikke mot enkeltpersoner.

Originally posted by A320

Og i den mailen ble Scanair forum nevnt?

Originally posted by A320

Men den er jo rettet mot enkeltpersoner? Uansett om de er nevnt eller ikke....
Lurer på hvorfor de er så redd for forumet... skjuler de noe som de ikke vil skal komme ut?:smokin :biggrin :thumbup

Lurer på hvorfor de er så redd for forumet... skjuler de noe som de ikke vil skal komme ut?:smokin :biggrin :thumbup

I så fall, kan noen ringe Stavanger Aftenblad? Det kunne jo hende at Norwegian står i ledtog med CIA og bedriver fangetransport... eller kanskje det bare skal føles sånn? :D :cool2 :love

Man begynner jo å lure hva de holder på med… de er rask med å sensurere ansatte som er kritisk til hva DY holder på med… Man kan jo begynne å lure på hvorfor de er så defensiv…

Ja kanskje det er kjosern og hans sparekamerater som drifter de egentlige fangeflyet til CIA?:devil :thumbup :smokin

Media googler aktuelle navn/ord, så kanskje internfleipen i denne tråden blir tatt som fakta?

”… på et bransjeforum påstås at …” :biggrin :p :sarc :D :wow: :cool2

Er vel heller sjeldent at ”hemmelig” informasjon har kommet ut her… er vel heller selskapet som overnervøse og bedriver sensur! Og ja… de kan finne på å kneble sine ansatte.... om det har skjedd her vet jeg ikke… men at det er gjort… det vet jeg…
Biter her og der kan fort få puslespillet til å bli litt for enkelt..

Det er vel ingen ansatte innen bransjen som har underskrevet en avtale om taushet? Jeg har underskrevet mange arbeidskontrakter men aldri en ”kontrakt” for min taushet… Så jeg er rimelig sikker i min sak når jeg sier at selskap ikke kan diktere sine ansatte… så lenge man ikke avslører hemmeligheter(Og da har man taushetsløfte?)… så er man vel sikker?
:smokin
I IT-bransjen så har jeg skrevet under på kontrakter om taushet som var på flere sider.. Er faktisk ikke på om jeg har lov til å si det en gang :p

I min nåværende jobb har jeg også (logisk nok) taushetsplikt.. den var dog veldig enkel og på knappe A4-siden :)

Back