Ethiopian Cargo starter OSL-CAN

  • Thread starter Thread starter Nja
  • Start date Start date
Sannsynligvis 2 ukentlig iflg sysla.no. Detaljene måtte visst drøftes ferdig med eksportører og speditører
 
Er det skepsis til produktet Ethiopian tilbyr som gav dødsdommen?

Var planen at det skulle gå non-stop, eller skulle den innom Liege før turen til CAN? Jeg fikk aldri konseptet inn med teskje, men synes ikke produktet trakk særlig opp hvis fisken må innom Liege.
 
Last edited:
Er det skepsis til produktet Ethiopian tilbyr som gav dødsdommen?

Var planen at det skulle gå non-stop, eller skulle den innom Liege før turen til CAN? Jeg fikk aldri konseptet inn med teskje, men synes ikke produktet trakk særlig opp hvis fisken må innom Liege.



Utsatt, ikke avlyst [emoji6]
 
Ferry fra Lagos og via Liege må vel gjøre laksetransporten dobbelt så dyr som den normalt sett ville blitt. Merkelig opplegg.
 
Ferry fra Lagos og via Liege må vel gjøre laksetransporten dobbelt så dyr som den normalt sett ville blitt. Merkelig opplegg.

Spørs vel hvordan de gjør regnestykket. Det er jo flere av frakterne som kommer mer eller mindre tomme fra Kontinentet .. Lagos-strekket kan jo være et engangstilfelle.
 
Spørs vel hvordan de gjør regnestykket. Det er jo flere av frakterne som kommer mer eller mindre tomme fra Kontinentet .. Lagos-strekket kan jo være et engangstilfelle.

Ja alternativet er kanskje å fly tilnærmet ferry til Kina, for så å fly helt fulle tilbake til Addis. Mulig dette er det beste av to onder.
 
Man skulle tro, at Kina og Vietnam meget gerne ville have en del af den store bade og ferie turisme der er til østen.
Vietnam er jo noget at det nye som er på vej frem, så måske det kommer....
I Kina er der jo Hainan halvøen, som efter sigende skulle være helt fantastisk især området omkring Sanya....
Jeg har desværre aldrig besøgt områderne, men det er på min "Wish" liste....

Hilsen Ole
 
Back
Top