G grindstein ScanFlyer Silver 9 Aug 2009 #1 Her er et bilde jeg tok på OSL idag. Jeg sitter fortsatt å eksprementerer med Photoshop, og ønsker derfor konstruktive tilbakemeldinger.
Her er et bilde jeg tok på OSL idag. Jeg sitter fortsatt å eksprementerer med Photoshop, og ønsker derfor konstruktive tilbakemeldinger.
M Mats Danielsen ScanFlyer Blue 9 Aug 2009 #2 Tok du dette bildet i 18 tiden? Fordi jeg satt isåfall i LN-KKD som kom like bak denne.
Scanorama Flying Norwegian(s) 9 Aug 2009 #3 På min skjerm ser det bra ut. Det var kanskje litt mørke farger. Du kunne kanskje prøvd å lysne det littegrann, men det er jo øye som ser da....
På min skjerm ser det bra ut. Det var kanskje litt mørke farger. Du kunne kanskje prøvd å lysne det littegrann, men det er jo øye som ser da....
G grindstein ScanFlyer Silver 9 Aug 2009 #4 Mats Danielsen said: Tok du dette bildet i 18 tiden? Fordi jeg satt isåfall i LN-KKD som kom like bak denne. Click to expand... Trur nok klokka var nermere 17 en 18 ja.
Mats Danielsen said: Tok du dette bildet i 18 tiden? Fordi jeg satt isåfall i LN-KKD som kom like bak denne. Click to expand... Trur nok klokka var nermere 17 en 18 ja.
putzmeister ScanFlyer Dusty 9 Aug 2009 #5 Hei Steinar, takk for en huggelig ettermadag Her er bildet som jeg tok, jeg bruker Picasa. Dette er autofiks versjonen. Bildet er tatt kl. 1644 MVH Stein Olsen Last edited: 9 Aug 2009
Hei Steinar, takk for en huggelig ettermadag Her er bildet som jeg tok, jeg bruker Picasa. Dette er autofiks versjonen. Bildet er tatt kl. 1644 MVH Stein Olsen
G grindstein ScanFlyer Silver 9 Aug 2009 #6 Jo takk det samme Stein. Må ikke gå like lang tid neste gang.. Flott bilde foresten.