SAS´håpløse chat
Jeg har nå sittet i tre timer i kø for å få chatte med SAS kundeservice.
Tre ganger har jeg blitt "kastet ut" av chatten mens jeg ventet.
Første gang gikk det ned fra nr. 123 til nr. 62 i køen, plutselig ble det brutt.
Andre gang ned fra 137 til 87 og brutt.
Tredje gangen, etter 1,5 time, kom jeg ned til nr. 3.
Da kom det en automatisk melding fra Turi om at jeg kunne forandre reisen mot et gebyr til samme destinasjon, og et spørsmål om dette var svar på mitt spørsmål.
Jeg klikket da "Nei, dessverre" og fikk følgende melding:
"Leit å høre. Jeg håper jeg blir mer hjelpsom i fremtiden. Vil du ha hjelp av en kollega fra SAS Kundeservice?"
Jeg klikket selvfølgelig ja, og fikk følgende melding tilbake:
"Grundet inaktivitet lukkes chatten nu. Tak for henvendelsen og tag gerne kontakt igen.
Din chat med Caecilie er avsluttet. Hvordan var din chat med agenten?"
Gjett hvor mange stjerner, av 5 mulige, det ble.....