• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Erfaringer med Club Carlson

Status
Not open for further replies.
Hotell: Radisson Blu Arlandia
Status: Gold
Rom booket: Standard
Oppgradert: Business Rom
Perks: Sjokolade, vann og velkomstbrev.
 
Hotell: Radisson Blu Scandinavia København
Status: Gold
Rom booket: Standard rom billig 2 for 1 rate
Oppgradert: Business Rom
Perks: Sjokolade og vann

Hadde bestilt to rom kun mitt rom ble oppgradert
 
Hotell: Radisson Blu Grafton London
Status: Concierge
Rom booket: Standard rom twin beds
Oppgradert: ja, men da ville det bli enkeltseng, så sa nei.
Perks: Vann

Hotell: The Mayfair London
Status: Concierge
Rom booket: Booket standard twin på miles
Oppgradert: Nei
Perks: Vann og sjokolade + brev
 
Hotell: Radisson Blu Lillehammer Hotel
Status: Concierge
Booket: Kjipt rom
Fikk: Skikkelig kjipt rom. Kan ikke huske noe verre på et CC-hotell
Perks: Nix & nada
Har sendt en liten muggen notis til CC-kundeservice...
 
Hotell: Radisson Blu Lillehammer Hotel
Status: Concierge
Booket: Kjipt rom
Fikk: Skikkelig kjipt rom. Kan ikke huske noe verre på et CC-hotell
Perks: Nix & nada
Har sendt en liten muggen notis til CC-kundeservice...

Franchise hotel med samme eierne som Park Inn Copenhagen. De ignorerer konsekvent status, usikker på om det er bevisst eller fordi de bruker et annet bookingsystem enn resten av Rezidor og derfor ikke får med statusinfo.
 
Jeg bor der ofte og får null annerkjennelse for status, blir også behandlet hver gang som om det er første gang jeg er der... Riktig at de ikke ser CC-status i systemet, men pleier å legge gullkortet på disken så de får registrert det (booker rom pr tlf), men fortsatt null respons... Får dog som regel plukke rom relativt fritt..
 
Jeg har en reservasjon på hotel der raten er pre paid og none refundable, vanligvis så bestiller jeg kun flexible men denne gangen trodde jeg planene var helt spikret.

Det jeg lurer på er om noen har prøvd å kannselere og fått noe penger igjen, eller er det helt håpløst?

Er Gold btw, vet ikke om det hjelper noe.
 
Skulle egentlig trodd at det å begynne på golvet ville være laveste trinn i status-stigen..
 

Attachments

  • golv_2.jpg
    golv_2.jpg
    95.8 KB · Views: 277
Jeg har en reservasjon på hotel der raten er pre paid og none refundable, vanligvis så bestiller jeg kun flexible men denne gangen trodde jeg planene var helt spikret.

Det jeg lurer på er om noen har prøvd å kannselere og fått noe penger igjen, eller er det helt håpløst?

Er Gold btw, vet ikke om det hjelper noe.

Fikk det refundert engang jeg sendte mail direkte til hotellet og forklarte problemet(feilbestillt). Fikk da refundert pengene. Understrekte at jeg var Concierge i mailen.
 
Hotell: Radisson Blu Royal CPH
Status: Concierge
Rom booket: Standard
Oppgradert: Ja, til en anelse større...
Perks: Frokost, frukt, nøtter, vann og utsjekking kl 16
Alt i alt, bedre enn forventet.
 
Jeg har en reservasjon på hotel der raten er pre paid og none refundable, vanligvis så bestiller jeg kun flexible men denne gangen trodde jeg planene var helt spikret.

Det jeg lurer på er om noen har prøvd å kannselere og fått noe penger igjen, eller er det helt håpløst?

Er Gold btw, vet ikke om det hjelper noe.

Sendte mail til hotellet og spurte, først så sa de nei at det ikke gikk. Da sa jeg at jeg beholder bookingen. Så fikk jeg en mail litt senere om at de allikevel kunne avbestille uten noen gebyr.

Så da ordnet det seg :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top