Flight Cancelled
Bonusjeger
Jeg er klar over at det ligger der, men det har ikke helt den samme funksjonaliteten som et fysisk kort har.Last ned CC appen så ligger Gullkortet der.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Jeg er klar over at det ligger der, men det har ikke helt den samme funksjonaliteten som et fysisk kort har.Last ned CC appen så ligger Gullkortet der.
Er det noen som har noen erfaringer med Club Carlsons "Best rate guarantee"? De matcher og slår av ytterligere 25 %. Jeg ser de krever at du først booker hos dem, før du gjør kravet gjeldende. Og jeg er litt skeptisk til å gjøre det, dersom de finner noen teknikaliteter i betingelsene, som gjør at de kan avvise kravet.
Prøvd meg to ganger, avslått begge. Den ene var at raten var refunderbar, som forsåvidt er OK. Den andre var da jeg ikke hadde valgt billigeste rate... Booket på Club Carlson sine sider, men da de hadde det enda billigere på parkinn sine sider ble den avvist. Den første var helt grei, men den andre syntes keg var drøy.
Er det noen som har noen erfaringer med Club Carlsons "Best rate guarantee"? De matcher og slår av ytterligere 25 %. Jeg ser de krever at du først booker hos dem, før du gjør kravet gjeldende. Og jeg er litt skeptisk til å gjøre det, dersom de finner noen teknikaliteter i betingelsene, som gjør at de kan avvise kravet.
Hatt opphold på 3 CC hoteller I mars, måtte etterlyse poeng for alle tre oppholdene I etterkant (2+2+1 natt).
Gikk dog kun nokså nøyaktig 24 timer fra jeg sendte dem en mail om dette til jeg fikk svar I form av en veldig høflig og beklagende mail, og at kontoen min var oppdatert med I underkant av 50K poeng.
Så takk til: Eva | Member Services Online Customer Care Specialist, Carlson Rezidor Hotels.
Er fornøyd så lenge jeg får poengene mine jeg, men litt irriterende å måtte sende disse påminnelsene.
Noen andre som erfarer dette?
Mvh
Fjordheim
Hvor lenge ventet du....?
Brukte BRG i dag, fant en rate som var €30 rimeligere på hotels.com, og vips så kostet det hele litt over €50 mindre.Har brukt det 2 ganger med meget godt resultat - mange 100-lapper spart. Gjaldt hotellene RB Roma og RB Berlin - begge gangene fant jeg rimeligere rom på hotels.com. Claim godtatt i løpet av24 timer.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.