Erfaringer med Club Carlson

Status
Not open for further replies.
Hotell: Radisson Blu Arlandia
Status: Gold
Rom booket: Standard
Oppgradert: Business Rom
Perks: Sjokolade, vann og velkomstbrev.

Hotell: Radisson Blu Scandinavia København
Status: Gold
Rom booket: Standard rom billig 2 for 1 rate
Oppgradert: Business Rom
Perks: Sjokolade og vann

Hadde bestilt to rom kun mitt rom ble oppgradert

Hotell: Radisson Blu Grafton London
Status: Concierge
Rom booket: Standard rom twin beds
Oppgradert: ja, men da ville det bli enkeltseng, så sa nei.
Perks: Vann

Hotell: The Mayfair London
Rom booket: Booket standard twin på miles
Oppgradert: Nei
Perks: Vann og sjokolade + brev

Hotell: Radisson Blu Lillehammer Hotel
Booket: Kjipt rom
Fikk: Skikkelig kjipt rom. Kan ikke huske noe verre på et CC-hotell
Perks: Nix & nada
Har sendt en liten muggen notis til CC-kundeservice...

Hotell: Radisson Blu Lillehammer Hotel
Booket: Kjipt rom
Fikk: Skikkelig kjipt rom. Kan ikke huske noe verre på et CC-hotell
Perks: Nix & nada
Har sendt en liten muggen notis til CC-kundeservice...

Franchise hotel med samme eierne som Park Inn Copenhagen. De ignorerer konsekvent status, usikker på om det er bevisst eller fordi de bruker et annet bookingsystem enn resten av Rezidor og derfor ikke får med statusinfo.

Jeg bor der ofte og får null annerkjennelse for status, blir også behandlet hver gang som om det er første gang jeg er der... Riktig at de ikke ser CC-status i systemet, men pleier å legge gullkortet på disken så de får registrert det (booker rom pr tlf), men fortsatt null respons... Får dog som regel plukke rom relativt fritt..

Jeg har en reservasjon på hotel der raten er pre paid og none refundable, vanligvis så bestiller jeg kun flexible men denne gangen trodde jeg planene var helt spikret.

Det jeg lurer på er om noen har prøvd å kannselere og fått noe penger igjen, eller er det helt håpløst?

Er Gold btw, vet ikke om det hjelper noe.

Skulle egentlig trodd at det å begynne på golvet ville være laveste trinn i status-stigen..

Attachments

• golv_2.jpg
    golv_2.jpg
    95.8 KB · Views: 277
Jeg har en reservasjon på hotel der raten er pre paid og none refundable, vanligvis så bestiller jeg kun flexible men denne gangen trodde jeg planene var helt spikret.

Det jeg lurer på er om noen har prøvd å kannselere og fått noe penger igjen, eller er det helt håpløst?

Fikk det refundert engang jeg sendte mail direkte til hotellet og forklarte problemet(feilbestillt). Fikk da refundert pengene. Understrekte at jeg var Concierge i mailen.

Hotell: Radisson Blu Royal CPH
Rom booket: Standard
Oppgradert: Ja, til en anelse større...
Perks: Frokost, frukt, nøtter, vann og utsjekking kl 16
Alt i alt, bedre enn forventet.

Sendte mail til hotellet og spurte, først så sa de nei at det ikke gikk. Da sa jeg at jeg beholder bookingen. Så fikk jeg en mail litt senere om at de allikevel kunne avbestille uten noen gebyr.

Så da ordnet det seg :)

Status
Not open for further replies.
Back