Erfaringer med Club Carlson

Status
Not open for further replies.
Hmm, høres snodig ut.

Når jeg var på Park Inn Alexanderplatz, så fikk jeg ihvertfall oppgradert rom, og når jeg klaget på at "free wifi" ikke var mulig på hotellet så fikk jeg til svar: "Bare kjøp dagspass på wifi, den blir fjernet ved utsjekk siden vi da ser at du er Gold member".

Så noe må de se ihvertfall.

Er det flere som har hatt samme opplevelse på Park Inn?

Funket strålende på Heathrow ..

Har imidlertid sett tidligere at nettsiden har hatt problemer med å registrere bookinger som er gjort mens man er logget inn .. trodde imidlertid at dette hadde med rabattkoden jeg vanligvis bruker, men muligens er det dypere enn dette ..

Sjekk at bookingen kommer opp i 'My Bookings' etter at den er gjort.

Dææææven! Første gang jeg er blitt oppgradert på Galemoen og her har jeg fått fullt festlokale! Bare å komme!

Men først skal porselenet stresstestes .... ;)

egasysy8.jpg

Hehe, jeg fikk et helt make rom på Gardermoen for to uker siden! Ble helt satt ut av størrelsen, og fant ut at det ville bli litt ensomt der inne. Så jeg gikk ned og bad om ett mindre rom.

Men skal opp igjen der sammen med dama i slutten av mnd. så resepsjonen la inn en reservasjon på rommet da.

Greit med Concierge status:-)

Nytt opphold på Park Inn Aberdeen, og igjen ingen form for benefits i det hele tatt. Jeg fikk en voucher med rabatt på frokost. Jeg nevnte jo da for damen at den strengt tatt var unødvendig, siden jeg som concierge hadde dette inkludert likevel. Da skjønte hun ingenting, for det kunne hun ikke se. Etter å ha kommet meg på rommet fikk jeg installert app'em til CC og gikk ned igjen til damen. Da viste det seg at selv om jeg hadde bestillt oppholdet gjennom min side på cc sin hjemmeside, så blir ikke medlemsnummeret registrert. Dermed ser de ikke i innsjekk hvilken status du har. Det forklarer en hel del av manglende benefits på tidligere Park Inn opphold. Nå fikk hun lagt inn mitt nummer, og da jeg kom tilbake på hotellet sto det en vanngflaske og en liten gave til meg på bordet.

Er det flere som har hatt samme opplevelse på Park Inn?

Akkurat det samme problemet hadde jeg på Royal Garden i Trondheim.

Jeg sender alltid en Mail på forhånd og lurer på deres upgrade policy. Er CC Gold. Funker som regel det med både upgrade og gave.

Radisson Blu Scandinavia København, 2 netter.
Club Carlson Gold
2 for 1 rate, seks personer fordelt på to rom
"Personlig velkomsthilsen" etter at jeg høflig etterlyste det, bitteliten sjokoladeeske og Evian-vann på rommet ved ankomst.
Rommet jeg bodde på ble oppgradert til Business Class i 24 (av 26) etg. Fin utsikt, men ingen forskjell på rommet til våre venner nede i 14 etg sånn egentlig.

Helt standard og greit Radisson-hotell, med OK plassering. Flott med 2for1-pris! :-)

Succes rate på upgrades på 0% på to stays på Country Inn Calypso Cay ved Orlando, som Elite Concierge. Totalt 9 nætter (6+3)

Ingen velkomstgave.

Pool view room på første stay men hvordan de definerer det ved jeg ikke. Fik ihvertfald aldrig øje på poolen fra rummet og rummet var meget mørkt og trist. AC virkede ikke.

Andet stay idag: rum ved siden af elevator, vaskeri og cleaningens storage room. Spurgte om først upgrade og derefter et rum med bedre placering væk fra elevatoren men intet var muligt.

Desuden er cleaningen ganske tvivlsom (junior spildte lidt popcorn på gulvet og tre dage efter var der endnu ikke støvsuget) og rummene ret slidte. Poolområdet er til gengæld helt ok når man har børn med.

Vi har dog dagligt selv måtte bede om mere shampoo og lotion. Ingen automatisk refill. Har to ganske selv måtte bede om nye håndklæder når cleaning har fjernet de gamle uden at kommr med nye.

Ikke imponeret og langt under normalt Country Inn standard.

Mine opplevelser etter MegaDO og Concierge status er faktisk 100% oppgradering. Både på Plaza, Scandinavia og de her:

Hotell: Radisson Blu Aqua Chicago
Min status: Concierge
Rom booket: Billigste
Oppgradert: Ja, business class, høyt oppe og med tilgang til lounge.
Andre fordeler: Personlig brev og sjokolade som velkomstgave.

Hotell: Radisson Blu Royal Stavanger
Rom booket: Billigste (for den som mener 2500 er billig)
Oppgradert: Ja, den største suiten de har (75 kvm)
Andre fordeler: Ingen

Hotell: Radisson Blu Royal Bergen
Rom booket: Billigste 2for1
Oppgradert: Ja, til Junior Suite
Andre fordeler: Fruktfat

Hotell: Radisson Blu Edwardian Kenilworth Hotel London (nov 2013)
Min status: Gold
Rom booket: Standard vanlig rate
Oppgradert: Nei
Andre fordeler: Nada nix

Sendte mail på forhånd ang deres oppgraderingsmuligheter og la ved Club Carlson statusen, men ingen effekt.

Hotell: RadissonBLU Plaza Helsinki
Rom booket: Corporate rate
Oppgradert: Ja, til Business Class
Andre fordeler: Vannflaske og forskjellige sjokolader på rommet, loungetilgang med Wine/Apetizers 5-7pm.

Country Inn Dulles.

Upgrade til 1 bedroom suite. Velkomstgave og personligt brev, Anerkendelse af Concierge Status ved check-in, bekræftelse af late check out kl. 15 allerede ved ankomst.

Generelt yderst venligt personale, pæne og rene rum og wifi med god hastighed

En verden til forskel fra Country Inn Kissimmee

Radisson Royal Garden Trondheim.

Jeg bestilte rom til min mor, hun ble oppgradert til business rom, og jeg fikk poeng :)

Radisson Blu Gøteborg 1/11
Rate: Poeng og penger
Club Carlson Gold

Oppgradert til Business class, fikk et lite fruktfat på rommet.

Radisson Blue Royal Garden Trondheim 10/11
Rate: 21 dagers forhåndsbestilling på radisson.com
Club Carlson Gold

Oppgradert til Business class, fikk fruktfat og 2 fl farris på rommet.

Jeg sender alltid en Mail på forhånd og lurer på deres upgrade policy. Er CC Gold. Funker som regel det med både upgrade og gave.

Har prøvd det samme her.
Radisson Trondheim Airport: Bekreftet mail neste dag, uten konkret svar. Ved innsjekk ble mail bekreftet mottatt, med 'ja vi har registrert cc nummeret ditt - maaange ganger' Ingen form for oppgradering.
Radisson 1919 Reykjavik:
Bekreftet mail neste dag, uten konkret lovnad. Ved innsjekk fikk jeg en flott mottakelse, samt oppgradering til Business Class rom. Frokost skulle jeg betale, men etter klage, ble denne gratis. Meget bra!
Er forøvrig CC Gold.

Har prøvd det samme her.
Radisson Trondheim Airport: Bekreftet mail neste dag, uten konkret svar. Ved innsjekk ble mail bekreftet mottatt, med 'ja vi har registrert cc nummeret ditt - maaange ganger' Ingen form for oppgradering.
Radisson 1919 Reykjavik:
Bekreftet mail neste dag, uten konkret lovnad. Ved innsjekk fikk jeg en flott mottakelse, samt oppgradering til Business Class rom. Frokost skulle jeg betale, men etter klage, ble denne gratis. Meget bra!
Er forøvrig CC Gold.

Klagde du på at du måtte betale for frokost? Denne er jo ikke gratis for gull
Men kult om du fikk det!!

Country Inn Dulles.

Upgrade til 1 bedroom suite. Velkomstgave og personligt brev, Anerkendelse af Concierge Status ved check-in, bekræftelse af late check out kl. 15 allerede ved ankomst.

Generelt yderst venligt personale, pæne og rene rum og wifi med god hastighed

En verden til forskel fra Country Inn Kissimmee

Grattis. For meg var det helt umulig å få utsjekk etter klokken 13.00, riktignok som gull. Hadde vanlig rom i toppetasjen, som hadde mikro og kjøleskap (sikkert standard).

Toppetasjen på Køntri Inn er ofte 'Business Friendly'. De er litt større enn de andre rommene, men er ikke spesielt merket. Tror heller ikke det er noe annet spesielt ved rommet annet enn jacuzzien, champagnebaren og de to blonde vertinnene.

Status
Not open for further replies.
Back