Erfaringer med Club Carlson

Status
Not open for further replies.
Hotell: Park Inn Frankfurt Airport
Status: Concierge.
Booket: billigste standardrom.

Er usikker på om jeg ble oppgradert, det ble ikke nevnt noe om det, og rommet er ikke noe fancy - men heller ikke det minste rommet jeg har bodd på, så kanskje business-rom. Fikk beskjed om at premium-wifi og frokost var inkludert pga statusen, og etter en liten halvtime kom room service innom med litt frukt, scones og to flasker vann.

Mener å huske at man har nespressomaskin på Biz rummene og ikke std rommene.

Her er et par bilder fra loungen på radisson blu Deira creek dubai en av få radison hoteller jeg veit om med biz longe og den var en av de bedere.
e3yha5yg.jpg
e8aty7yt.jpg

Last edited:
Etter MD80 MegaDO har jeg hatt en natt på Radisson CDG, en på Radisson TRD en natt på Park Inn LHR og 2 netter på Park Inn i Aberdeen. På alle de 3 siste var det null og niks ekstra for Concierge. Måtte til og med diskutere med damen for å få frokost i Aberdeen. På Radisson CDG var det kjempegreier, med oppgradering og gave personlig levert på døren. 15% rabatt i restauranten var det også.

Da ble jeg oppgradert på Dubai Radisson Royale til 46etg hvor jeg nå har sjekket inn
Jeg har booket med poeng og billigste rom og trodde ikke man ble oppgradert når man booket med poeng så dette var en flott overaskelse fikk også corner room med utsikt over det dere 800+ meter høye bygget.

Og jo de har club lounge her Mc duck den ligger på 43. Floor.
gurerenu.jpg
e4ary2y7.jpg

Last edited:
Da ble jeg oppgradert på Dubai Radisson Royale til 46etg

Og jo de har club lounge her Mc duck den ligger på 43. Floor.

Da fikk du samme type rom som meg, bare litt høyere (Jeg fikk 40etg). hadde samme hjørne som deg. Loungen må jeg stikke innom neste gang, var ikke klar over den. Men etter erfaringene dine på Deira Creek så blir det kanskje der neste gang. Hvordan måler de seg opp mot hverandre?

Har du kommet deg opp i Burj Khalifa enda? :)

Da fikk du samme type rom som meg, bare litt høyere (Jeg fikk 40etg). hadde samme hjørne som deg. Loungen må jeg stikke innom neste gang, var ikke klar over den. Men etter erfaringene dine på Deira Creek så blir det kanskje der neste gang. Hvordan måler de seg opp mot hverandre?

Har du kommet deg opp i Burj Khalifa enda? :)

Jeg vil vel si at Royale er det beste men noe stivere og mere Biz hotell det ligger jo i biz distriktet. Det koster jo en del mere å bo her på Royal enn Blu.
Du drikker jo gratis i loungene så det hjelper jo noe.
Ellers så har loungen på Royale både selvbetjening og servering ved bordet mens Deira creek har bare servering og spør ca hvert 5. Minutt om det var noe mr. Glean ønsket.

På deira creek informerte de om longe med free booz og canapeer fra 6-8 mens her måtte jeg spørre og det syntes på belegget her dete ferre folk og mye flere rom og sikkert mere status og Biz kunder grunnet beliggenheten.

De blander alt for sterke GT om du ikke sier ifra får du dubble G 1/2 T på Royale

Har ikke hvert på burj al ka... End men har booket tur for i morgen kl 8.00pm, i dag gikk store deler av turen med i Dubai mall og tilhørende aquarium og water zoo og det var helt fantastisk.
9apapyhe.jpg

Her skulle FCT anda ha vert.

Last edited:
Dææææven! Første gang jeg er blitt oppgradert på Galemoen og her har jeg fått fullt festlokale! Bare å komme!

Men først skal porselenet stresstestes .... ;)

egasysy8.jpg

Er det noen som vet om man får eurobonus-poeng hos Radisson hvis man booker rom for Club Carlson poeng + penger?

Tenker på det med tanke på kampanjen til Eurobonus.

He he, "stresstesting" av porselenet ja, veldig bra!
De Suitene på Radisson Blu Gardermoen har jeg ikke
sett mange bilder av tidligere, men det så veldig bra ut det der -
i allefall langt bedre enn de små Jr. Suitene. Hvor stor
vil du anta suiten var?

Vil tippe ca 90kvm - gjorde et forsøk på å skritte den opp. Soverommet lå rett frem med et stort bad innenfor med separat bad og dusj. Det var også do i gangen ved inngangen.

Og man ble oppgradert ved å spørre om statusen var lagt inn og om å spørre om det ikke var noen benifits jeg burde få. Jeg fikk suite... :drunk:

Nytt opphold på Park Inn Aberdeen, og igjen ingen form for benefits i det hele tatt. Jeg fikk en voucher med rabatt på frokost. Jeg nevnte jo da for damen at den strengt tatt var unødvendig, siden jeg som concierge hadde dette inkludert likevel. Da skjønte hun ingenting, for det kunne hun ikke se. Etter å ha kommet meg på rommet fikk jeg installert app'em til CC og gikk ned igjen til damen. Da viste det seg at selv om jeg hadde bestillt oppholdet gjennom min side på cc sin hjemmeside, så blir ikke medlemsnummeret registrert. Dermed ser de ikke i innsjekk hvilken status du har. Det forklarer en hel del av manglende benefits på tidligere Park Inn opphold. Nå fikk hun lagt inn mitt nummer, og da jeg kom tilbake på hotellet sto det en vanngflaske og en liten gave til meg på bordet.

Er det flere som har hatt samme opplevelse på Park Inn?

Status
Not open for further replies.
Back