• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Erfaringer med Cimber og Maersk?

Herlov

ScanFlyer Gold
Et familiemedlem skal hjemover etter endt julefeiring og jeg fikk opp en god pris på Oslo - Frankfurt med Cimber og Maersk via Billund til 945,-

Er det noen som har noen erfaringer å dele vedrørende disse? ;)

Replying to Topic 'Erfaringer med Cimber og Maersk?'

Cimber er helt ok. Fløy de BLL-OSL før jul. ATR 42 er et ok fly, og du får faktisk mat (sandwich) og drikke på Cimber, men ikke på Maersk.

Begge selskaber er helt ok - personligt flyver jeg ofte med Cimber fra CPH til KRP samt med Maersk fra CPH til NCE. Jeg har altid haft gode oplevelser med begge selskaberne, der langt hen ad vejen minder meget om hinanden da de yder en god basis service - altså alt hvad du har brug for - udført på en professionel måde. Man kan sagtens mærke at begge selskabers personale kommer fra den "gamle" skole og er veluddannede - til forskel fra visse andre lavprisselskaber.

Som CK nævnede så får du forplejning ombord på Cimber, mens Maersk byder på kaffe eller the gratis samt sælger sandwich, tapas-menu mv.

Begge selskaber kan helt klart anbefales. i Danmark sælger Maersk Cimber-connections fra alle destinationer i DK.

Ja, da ser det ut som om jeg bestiller med Cimber og Maersk. Maersk har jo nesten blitt et LCC-selskap, men de tar fortsatt ansvar for connections? Flyet til Frankfurt går nemlig under en time etter at Oslo-maskinen har landet.

Takk for hjelpen!

Edit; 40 minutter har hun til rådighet .. Dette holder vel i Billund?

40 minutter er mer end rigeligt i BLL. Det er mellem to schengenfly - ingen problem.
Mener den officielle MCT i BLL er 30 minutter.

Men Jens .. Booker Cimber/Maersk om kostnadsfritt dersom det f eks er tåke på Gardermoen? ;)

Originally posted by Herlov

Men Jens .. Booker Cimber/Maersk om kostnadsfritt dersom det f eks er tåke på Gardermoen? ;)
hmm ikke sikker men prøv at sende en mail til: pia@cimber.dk

Jeg fant ut av det .. Jeg har også sendt mail til marketing@cimber.dk, men ikke fått svar enda.

Back